Ogie Ogilthorpe: Fast nu går det inte så bra för saik. Deras a-juniorer går riktigt uselt för tillfället.:)
Inlägg: 1782768
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Fast resultat på juniorsidan har väl aldrig varit SAIKs mål heller? Utan det är den personen liga utvecklingen som är viktig. Att man vågar spela sitt spel.
Nu kanske J20 är mindre så än i yngre åldrar men.
Nu kanske J20 är mindre så än i yngre åldrar men.