Inlägg: 1782769
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno: Jo, det finns ett mål minst och det är att ta sig till superelit så man får bättre matchning och utveckling på våren. Att misslyckas med det är inte bra då man tappar attraktionskraft.
Sedan kanske man skiter i om man vinner guld eller kommer sig, bara man får så bra utveckling som möjligt.
Sedan kanske man skiter i om man vinner guld eller kommer sig, bara man får så bra utveckling som möjligt.
Nu kanske J20 är mindre så än i yngre åldrar men.