+ 1
Inlägg: 1980689
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Håller med dig om Rönnqvist, han lär väl ha bra kontakter i hockeyvärlden?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Om nu löven o Timrå tippas bland topplagen och Mora som en bubblare pga backarna o lite fallskärm.
Då har vi verkligen kört hårdast möjliga försäsongsmatcher.
Öppnar lite lätt med SHL lag i 2 av 3 matcher, sen en sådan där plojmatch mot Övik som vi blivit van vid. Sen löven, Mora och 2xTimrå.
Skulle vilja säga att vi borde få en bra indikation där, men som vanligt blir det väl ingen fingervisning alls.
Det enda man får hoppas på är väl att vi ska slippa skador.
Då har vi verkligen kört hårdast möjliga försäsongsmatcher.
Öppnar lite lätt med SHL lag i 2 av 3 matcher, sen en sådan där plojmatch mot Övik som vi blivit van vid. Sen löven, Mora och 2xTimrå.
Skulle vilja säga att vi borde få en bra indikation där, men som vanligt blir det väl ingen fingervisning alls.
Det enda man får hoppas på är väl att vi ska slippa skador.
+ 3
Har fått för mig att Petter Rönnqvist kan vara intresserad.