+ 2
Inlägg: 2185360
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Ett 3 års kontrakt har Karlin tydligen kritat på enligt Expressen.
När skrev vi ett 3 års kontrakt sist?
Det var väl ett sådant som BH bröt?
Men där började vi väl.med ett 2 årigt?
Men sedan så var det väl länge sedan?
När skrev vi ett 3 års kontrakt sist?
Det var väl ett sådant som BH bröt?
Men där började vi väl.med ett 2 årigt?
Men sedan så var det väl länge sedan?
+ 3
Vårt problem har snarare varit att så många underpresterat eller i alla fall inte utvecklats hos oss. Det är bara att ta Olhaver och en massa andra som blommat ut i andra lag igen.