TickledDonkey: Vi ska först städa av AIK vilket inte visat sig vara jättelätt, lär sedan välja Mora i semi vilket kommer bli sjukt hårt så jag tror inte vi behöver vara ”rädd” för en för enkel väg till final
Inlägg: 2505691
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: jag tror det går till en sjunde mot AIK, utgång oviss hoppas jag har fel
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Mora eller SSK, pest eller kolera, båda blir jobbiga lag att möta men undvik DIF till varje pris innan eventuell final.
Dom kör verkligen över BIK men å andra sidan ser dom inte riktigt friska ut, så lång en munsbit för DIF.
Dom kör verkligen över BIK men å andra sidan ser dom inte riktigt friska ut, så lång en munsbit för DIF.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Man blir galen på slutspelstugg och eftersnack. Nu när man vill se reprisen på dagens snack som uppladdning är det snack inför en match för damlaget mot Luleå. Eftersnacket efter match 3 finns inte upplagt.
Det finns helt enkelt ingen kärlek från MoDos sida. Sjukt trist.
Det finns helt enkelt ingen kärlek från MoDos sida. Sjukt trist.
+ 1