+ 1
Inlägg: 2505711
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Löven o Djurgården är Pest eller Kolera. Segraren av Mora-SSK är på sin höjd snuva. Kan vi inte slå snuvan så är vi inte värda att spela final
Dom kör verkligen över BIK men å andra sidan ser dom inte riktigt friska ut, så lång en munsbit för DIF.