Tarasov: Big Sam nu klart ingen förlängning HV. Tror ni han kan bli aktuell för MoDo, eller har man avskrivit honom?
Inlägg: 2541171
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Basti: Han lämnande oss för HV och vi har redan centrar för ”nedre” kedjor. Finns inte en chans att han är aktuell för MoDo.
+ 3
Sv: Silly season
Basti: Jäkla tjat om Sam.
Är han villig att gå ner i lön och kämpa för istiden kan jag tänka mig honom på try-out.
Är han villig att gå ner i lön och kämpa för istiden kan jag tänka mig honom på try-out.
+ 3