Inlägg: 2715809
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan-Erik : ja, men vi har ju sekab som skulle dra in å som kommunen satsade pengar på. Men om vi bara kan övertala ledningen att satsa några miljarder till. Så kanske vi får samma hjälp som Skellefteå.
Hohohaha. Nej va hemskt.
Hohohaha. Nej va hemskt.
norran.se/nyheter/skelleftea/artikel/miljardvinst-for-skelleftea-kraft-2023/r3o664kr