Inlägg: 2715829
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
god kväll modoiter! Sitter och njuter och kollar på match 7 MoDo - dif på youtuben. Funderar dock , vem är det som är kommentator mer än Harald.? Känner igen rösten nå jävulskt men får inte upp namnet i huvet.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Förutom när Sekab började handla med etanol samt där chefen körde något eget race i Afrika så är det ett väldigt bra och välmående företag, men vi har inget kommunalt bolag som kan sponsra i någon väsentlig omfattning. Däremot hoppas man såklart att BAEs framgångar slår över på många andra lokala företag som agerar underleverantörer.
Man måste dessutom öka takten med tanke på hur sjuk orderingång man har.
Man måste dessutom öka takten med tanke på hur sjuk orderingång man har.
Hohohaha. Nej va hemskt.