NuMo: Synd, tyckte man stängde ner USA:s sylvassa PP ganska bra tills Härenstam blev simmande.
Inlägg: 2961354
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Vargen: tyvärr är ju 3 måls ledning ingen säker ledning i hockey o speciellt inte i jvm. Vi får se hur det här går. Men tycker man gör mycket bra och har bra fart.
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Vargen: Total överbelastning av vårt försvar i BP där. Kom skott från alla vinklar, sen styrdes den in av våran egen. Jävla synd.