Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
« Föregående · 1422237 · Nästa » Till forumet
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Patrik Källstr:
Bra juniorer vi har. Jag undrar hur det hade sett ut om de hade fått förtroendet redan från början.
Bra juniorer vi har. Jag undrar hur det hade sett ut om de hade fått förtroendet redan från början.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Kommentatorn pratar dock i nattmössan hela tiden. Danielsson skulle ha varit lite raskare, men orkade inte stå emot.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
NuMo: och ibland är vi kassa på att få ut pucken ur zon
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
NuMo:
Det är ju inte så svårt å rädda om han skjuter mitt i plocken.
Det är ju inte så svårt å rädda om han skjuter mitt i plocken.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Berka: Ohyggligt. Fick för mig att det gått lite för lätt och att man därför gav sig fan på att göra ett självmål, eller i alla fall ett självassist.
Redigerad kommentar
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
NuMo:
Stackars Skröder. Vilken fantastisk assist det hade blivit.
Stackars Skröder. Vilken fantastisk assist det hade blivit.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
NuMo:
Vem fan är inte dålig på direktskott i krysset?
Hari ser riktigt het ut.
Visst är det konstigt att man börjar genast drömma om slutspel så fort Modo lirar bra. Någon back till samt lite flyt så :D
Himmel och Helvete.
Samma läge som mot Linköping, slå inte av på takten nu.
Vem fan är inte dålig på direktskott i krysset?
Hari ser riktigt het ut.
Visst är det konstigt att man börjar genast drömma om slutspel så fort Modo lirar bra. Någon back till samt lite flyt så :D
Himmel och Helvete.
Samma läge som mot Linköping, slå inte av på takten nu.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
yngwie: Man funderar ju på varför Danielsson absolut skulle lyfta pucken när det var öppet mål. Det hade räckt att vara snabb.
+ 2
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
NuMo:
Bra period.
Nu verkar Boorken ska intervjua Uffe i pausen på canal+ sport.
Bra period.
Nu verkar Boorken ska intervjua Uffe i pausen på canal+ sport.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk: Vinst mot Frölunda, sedan färjestad och det ser helt plötsligt ganska bra ut.
+ 1
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Berka: Morten har väl berättat hur man får hål på jättedansken i mål. Men nu stundar den ze cursed andra perioden, där vi är totalt sämst. Var väl bara mot tikarna senast som vi vann en andra period? Om vi leder efter andra så kan jag börja få lite förhoppningar på poäng... :)
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Patrik Källstr:
Okej, nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Vi börjar med att vinna ikväll först.
Okej, nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Vi börjar med att vinna ikväll först.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Patrik Källstr: det kan nog bli torsk det här också, ta det lugnt
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
yngwie: Exakt! Sen kan vi börja fokusera på att plocka 3 poäng i Karlstad.
+ 1
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Bittesehr:
Tycker ofta Modo visat upp en rörlighet och ett passningsspel i anfallszonen de fyra senaste matcherna som få lag kan matcha. Hade vi bara kunnat trycka in pucken lite oftare också hade det här Modolaget varit på betydligt säkrare mark.
Försvarsspelet måste dock bli bättre. Man jobbar otroligt hårt men ofta ganska tanklöst i egen zon. Backarna måste också vara försiktigare att pincha på blå om inte tredje man säkrat hem.
Fortsätter vi åka skridskor, byta platser, rulla, passa och jobba såhär hela matchen så finns det inte en chans att Frölunda vänder.
Ingen jävla svacka nu!
Tycker ofta Modo visat upp en rörlighet och ett passningsspel i anfallszonen de fyra senaste matcherna som få lag kan matcha. Hade vi bara kunnat trycka in pucken lite oftare också hade det här Modolaget varit på betydligt säkrare mark.
Försvarsspelet måste dock bli bättre. Man jobbar otroligt hårt men ofta ganska tanklöst i egen zon. Backarna måste också vara försiktigare att pincha på blå om inte tredje man säkrat hem.
Fortsätter vi åka skridskor, byta platser, rulla, passa och jobba såhär hela matchen så finns det inte en chans att Frölunda vänder.
Ingen jävla svacka nu!
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Bittesehr: Äh Vi har bara väckt Grizzlyn. I deras ide dessutom.
Inte ens en "wagon circle" runt Forsberg kommer att kunna freda oss.
Inte ens en "wagon circle" runt Forsberg kommer att kunna freda oss.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Bad_Brett: Vilken jävla intervju. Inget om modo eller hockey.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Patrik Källstr:
Har vi råkat skicka ut J18 till andra perioden???
Har vi råkat skicka ut J18 till andra perioden???
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Vad håller man på med? Det här har ju inget med Frölunda att göra.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
NuMo: detta är väl andra gången schremp rensar pucken på pöck som friställer en motståndare som kan Göra mål
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
yngwie: Säga vad man vill om Boork, men han är tämligen värdelös.
+ 1
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
yngwie: Jorasåatt...Vad är det med oss och andra perioder?
+ 1
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Bittesehr:
Bra markering av K-Fop, skicka till KB65
Bra markering av K-Fop, skicka till KB65
+ 1
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk:
HAHAHAHA
JAG TROR FAN JAG BLIR GALEN!
6 minuter tog det....
Nog tycker jag man ska ta ett nedlägg med öppet synfält.
HAHAHAHA
JAG TROR FAN JAG BLIR GALEN!
6 minuter tog det....
Nog tycker jag man ska ta ett nedlägg med öppet synfält.
Redigerad kommentar
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
Sawchuk: Nackade höns i egen zon. Dags att byta ut Forsberg kanske.
« Föregående · 1422237 · Nästa »