Salle: Håll nu Södergren, du är ju van att tokdra.
Längdskidor
« Föregående · 1239936 Till forumet
Sv: Längdskidor
Lumber Jack:
Ser riktigt bra ut,gäller att hålla avståndet ner till Norge inför sista sträckan,den där Northug är man livrädd för.
Ser riktigt bra ut,gäller att hålla avståndet ner till Norge inför sista sträckan,den där Northug är man livrädd för.
Sv: Längdskidor
Berka: Om inte Hellner orkar sticka snart så är det nog kört.
Fast det ser kraftlöst ut uppför.
Fast det ser kraftlöst ut uppför.
Redigerad kommentar
Sv: Längdskidor
Vore jag Hellner skulle jag gå upp till Northug och hånskratta honom rätt upp i ansiktet!
Sv: Längdskidor
Hyllas de som hyllas bör!
Längdåkarna levererar o kan verkligen Kämpa Kämpa o åter Kämpa!
Stafettguldet var hur stort som helst!
Northug världens sämste förlorare?
Skulle nog tro det.
Längdåkarna levererar o kan verkligen Kämpa Kämpa o åter Kämpa!
Stafettguldet var hur stort som helst!
Northug världens sämste förlorare?
Skulle nog tro det.
Sv: Längdskidor
Hahl Bundy: F-n vad kul det är att vinna mot dåliga förlorare! Det är ju inget roligt när förlorarna säger att det var rättvist, och att det inte gör något. Heja Northug! :-D
Sv: Längdskidor
AVGÅ: Det är nog det. :)
Käften på Northug går hela tiden men det är Hellner o de övriga som låter skidåkningen tala.
Om han är bitter? Ha ha såg ni prisutdelningen?
3 norrmän applåderar Svenskarna när dom hoppar upp på pallen, En står med armarna bakom ryggen o surar.
Gissa vem? :)))
Käften på Northug går hela tiden men det är Hellner o de övriga som låter skidåkningen tala.
Om han är bitter? Ha ha såg ni prisutdelningen?
3 norrmän applåderar Svenskarna när dom hoppar upp på pallen, En står med armarna bakom ryggen o surar.
Gissa vem? :)))
Sv: Längdskidor
Lumber Jack: Ja den stackarn som är ute nu vill man ju inte byta med, hon ser lite hängig ut.
« Föregående · 1239936