+ 2
Ojämnt värre
« Föregående · 2399087 Till forumet
Sv: Ojämnt värre
Surjämte: Man får säga Stort Grattis ändå, om ni sen tvålar till Löven så tripplar jag mitt Grattis
+ 3
Sv: Ojämnt värre
{9742}: Dä må man säga vilken skalp ni tog ..Det trodde man inte va möjligt
Respekt är ordet !
Respekt är ordet !
+ 3
Sv: Ojämnt värre
Surjämte: Grattis och starkt att vinna mot Karlins gäng. Men på söndag får ni se er besegrade av oss igen.
+ 1
Sv: Ojämnt värre
Klåparna:
Så är det så klart.. Men än är vi bättre än flesta experter har tipsat. Men än är säsongen ung..Så vi får se vad som händer med formen och spelet.
Så är det så klart.. Men än är vi bättre än flesta experter har tipsat. Men än är säsongen ung..Så vi får se vad som händer med formen och spelet.
+ 2
Sv: Ojämnt värre
Östersund: Om det är det som krävs för att behålla en framtida "symbiont" när vi går upp till SHL. Men det är upp till Karlin att avgöra xD.
+ 1
« Föregående · 2399087
vissa matcher släpper man in 6-8mål sen kan man hålla nollan par matcher eller bara släppa in ett mål..
Sen en sak jag stör mig på cmore sändningar är att dom inte har tagit reda på att man inte säger ÖSTERSUND om ÖIK..... Man säger ÖIK, Ta reda lite mer om lagen innan ni ska kommenterar matcherna
Nästa match mot björklöven borta,, ska man tippa en 8-1 förlust...