« Föregående · 2829245 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
JJ ser sjukt osäker ut vilket gör hela laget osäkert, han tar inte en puck ordentligt. Inte en match till för JJ tack utan låt Juel stå resten av säsongen. Han pallar det.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
bar mofftak: Parodi detta. Haha bara Timrå som boivit utspelade av Örebro va? Detta säckgäng som förlorar och spelar skit mot alla andra lag.
Men nej, då skall vi åka ner och vara sköna.
Sånna hör torskar svider mest.
Men men, jag intalar mig att Växjö minsann torskade med 7-0 mot Malmö i sluttampen säsongen när de vann guld senast. Malmö som sedan spelade negativt kval.
Sånna hör förluster kommer.
Meen jag är för mycket vinnarskalle för att svälja dom i stundens hetta..
Men nej, då skall vi åka ner och vara sköna.
Sånna hör torskar svider mest.
Men men, jag intalar mig att Växjö minsann torskade med 7-0 mot Malmö i sluttampen säsongen när de vann guld senast. Malmö som sedan spelade negativt kval.
Sånna hör förluster kommer.
Meen jag är för mycket vinnarskalle för att svälja dom i stundens hetta..
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Erre92: Manage the puck, compete, , play the game what the game gives you. Hur svårt kan det va…
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
bar mofftak: När spelet är så här är det tamefaan tjänstefel att inte slänga in Oliver J!!!😈
Agera Jokinen!💪🏒
Agera Jokinen!💪🏒
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Karlsson74: Nu krävs en riktig jävla uppsträckning i paus. ”Bara” 0-2 och viktiga poäng!! Jobba för i helvete!!!
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Stan Makita : vi är utskåpade just nu. Näkyvä platsar ej tyvärr ruggigt trög på rören och mjukost I det fysiska. Är bara Eronen som duger av finnbackarna.
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Greven: Det ska fan bjudas upp till en 5+ insats hemma mot Färjestad på lördag för att detta debaklet ska förlåtas.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Vi är utspelade just nu ..det är pojkar mot män som Jokinen brukar säga. ..
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Ta timeout direkt efter powerbreak, dom klarar ju för fan inte av tempot ens
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
pingvin: Visste dessvärre att det skulle se ut så här redan innan matchen startade. Men är lika butter för det, avskyr förluster där man inte känner att spelarna är tillräckligt ödmjuka. Ta kampen nånstans. Sätt in en propp. Gör nånting vettja.
Timeout nu Jokinen och riv taktiktavlan i tusen bitar. Nu är det cigarr och vin i bubbelpoolen igen!
Timeout nu Jokinen och riv taktiktavlan i tusen bitar. Nu är det cigarr och vin i bubbelpoolen igen!
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Kattgubben: Äh, jag försöker vara lite positiv. En orättvist reducering och det är match igen!
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Det är en skitmatch med dålig inställning. Det här ska FBK få sota för… hoppas jag!
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Erre92: Lär vi oss inte spela borta kan vi ju glömma gå långt i slutspelet
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Halva matchen spelad. Det jag sett hittills liknar skit och pannkaka. Ge Örebro på nöten för fan, de har en dålig hemmastatistik
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
JJ ser inte ut att vad vara med på något avslut nu. Självförtroende som sagt.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Villervalla: självklart men vart fan vände det?
För det är definitivt märkbart vilken skillnad i beteende det är
För det är definitivt märkbart vilken skillnad i beteende det är
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Söderöver: Lite alibi-hockey igen. Ingen skärpa, ingen beslutsamhet.
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Kerstin_k: Det har dom knappt lyckats med dom senaste åren. Får vi inte första målet så har vi det otroligt svårt. Känns som vi hamnar på utsidan hela tiden och alibispelar bara.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Kerstin_k: det har väl konsekvent varit vårt problem på isen…
Svaga psyken.
Svaga psyken.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Söderöver: Hur många matcher har Timrå lyckats vända i år? Har det ens hänt?
Det vore ju något att träna på inför slutspelet om inte annat.
Det vore ju något att träna på inför slutspelet om inte annat.
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Vi skulle behöva få Örebro ur balans på nåt sätt. Testa lite tjuvnyp vettja
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Andersson: det är lite konstigt att vi spelar sämre med JJ, det brukade vara tvärtom
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-02-27
Sen är det lite som Småland säger, Ehnroth alltid lite av ett spöke.för oss.
+ 1
« Föregående · 2829245 · Nästa »