Anders Eriksson
« Föregående · 1313360 Till forumet
Sv: Anders Eriksson
Jag vet inte, men det känns bra med AE i truppen.
Nån sorts feelgood känsla infinner sig hos mig.
F.ö så gick det inte att nå nån i Modo. Intressant. :)
"Vi testade i Modo också, men fick ingen respons och de gick inte ens att få tag i. Nu är glad över att få chansen och det känns betydligt roligare också eftersom det inte är så långt till min hembyggd, Bollnäs."
Nån sorts feelgood känsla infinner sig hos mig.
F.ö så gick det inte att nå nån i Modo. Intressant. :)
"Vi testade i Modo också, men fick ingen respons och de gick inte ens att få tag i. Nu är glad över att få chansen och det känns betydligt roligare också eftersom det inte är så långt till min hembyggd, Bollnäs."
Sv: Anders Eriksson
Hahl Bundy: Feelgood, så rätt du hade.
Vem hade gissat 25 minuter speltid och +2 på AE före matchen?
Vilken grymt skön värvning, skriv ett längre kontrakt nu på en gång!
Vem hade gissat 25 minuter speltid och +2 på AE före matchen?
Vilken grymt skön värvning, skriv ett längre kontrakt nu på en gång!
Sv: Anders Eriksson
RED DEVILS: Ja Anders Eriksson var helt klockren. Syns att han har hur mycket rutin som helst. Man kanske kunde byta ut Kolan mot honom när korttidskontraktet går ut.
Sv: Anders Eriksson
om den här matchen var en fingervisare för hur A E spelar i en första match för säsongen, utan matchtempo och med jetlag i kroppen tycker jag vi behåller honom för resten av säsongen.
Sv: Anders Eriksson
Med tanke på att karln gör sin första match på rätt länge är det en mycket stark debut AE gör. Skulle inte NHL vilja ha honom så tycker jag absolut Linkan ska se till att tigga till sig lite pengar och försöka behålla karln.
Sv: Anders Eriksson
RED DEVILS: Sjukt viktig seger och riktigt bra match av AE! Kliver ltt iin och är topp 2 bland vår backar! Spelar ingen roll att han är seg på rillorna med den rutinen, passningssäkerheten och placeringsförmågan! Bra tänkt Linkan!
Sv: Anders Eriksson
dr-nix: Ja med tanke på att det inte var skitdåligt och inte jättebra så är det ett klipp fär den som kan värva honom. Byter Jokela eller Kolan mot honom rakt av om det skulle gå.
Sv: Anders Eriksson
Timrå Icon: Hoppas på att det var magsjukan som slog till.. den brukar kunna komma plötsligt.
Sv: Anders Eriksson
Raggaren Putte: Jokela måste ju vara årets största flopp, ersättare av Caslava.. Är som en yrhöna i egen zon!
Sv: Anders Eriksson
Åke är sjukt skadedrabbad.
Pitten släpper allt efter isen och åke allt över axeln, mosa ihop dom och vi får en 93,5% målis
Pitten släpper allt efter isen och åke allt över axeln, mosa ihop dom och vi får en 93,5% målis
Sv: Anders Eriksson
Jockz:
Har lite hybris på Halonen, måste lyfta sitt passningsspel mycket, tycker jag.
Har lite hybris på Halonen, måste lyfta sitt passningsspel mycket, tycker jag.
Sv: Anders Eriksson
John K: Sonntag och AE är i helt olika divisioner. Sonntags lön kan omöjligt täcka vad AE skulle kosta säsongen ut. Ska vi ha AE utan att sänka ekonomin totalt måste vi fixa nån annan deal.
Sv: Anders Eriksson
John K:
Tror inte vi ska dra för höga växlar på AE i denna match.
Han gör en klart godkänd match men det kommer en match på Torsdag också, men då hoppas jag han är taggad ut i fingerspetsarna.
Kicki får väl jobba med honom hela morgondagen.
Tror inte vi ska dra för höga växlar på AE i denna match.
Han gör en klart godkänd match men det kommer en match på Torsdag också, men då hoppas jag han är taggad ut i fingerspetsarna.
Kicki får väl jobba med honom hela morgondagen.
Sv: Anders Eriksson
Raggaren Putte:
Han spelar ju, enl, egen utsaga, nästan gratis nu, så om man höjer sden lönen med 100% så blir det väl en 10:a då?
Han spelar ju, enl, egen utsaga, nästan gratis nu, så om man höjer sden lönen med 100% så blir det väl en 10:a då?
Sv: Anders Eriksson
liston: jag kan ta med några liter på torsdag så kan någon fylla hvs vatten flaskor . jag lovar att de är bra drag i grejorna här uppe nu
Sv: Anders Eriksson
superfalle:
Du får gå på utav helvete i ullstrumporna, för du ska dra fram dom för mig också jag måste vara i Dalarna hemska tanke.
Du får gå på utav helvete i ullstrumporna, för du ska dra fram dom för mig också jag måste vara i Dalarna hemska tanke.
Sv: Anders Eriksson
Fantastisk match, SSk var överallt i 3:e men på något sätt lyckades vi vinna.
Perra såg helt vansinnig ut när det var ca 7-8 minuter kvar, nästa sekvens av honom så log han med hela ansiktet.
Man skall väl inte hitta fel egentligen efter en sån här match men Halonen o Sonntag hade det jobbigt ikväll.
En till som verkar vara tillbaka i sin forna form är BS.
Vet inte hur många ggr han bromsade in istället för att smälla på, det händer förlite helt enkelt.
Övrigt så var Lander femman riktigt bra ikväll. Känns ändå som vi har 3 riktigt starka femmor nu även om spelet lämnade en del att önska. För egentligen såg det väl ut ungfär som förrut.
Känns som om det finns 50% till att ta ut av detta lag.
+++++ Anders Eriksson
Perra såg helt vansinnig ut när det var ca 7-8 minuter kvar, nästa sekvens av honom så log han med hela ansiktet.
Man skall väl inte hitta fel egentligen efter en sån här match men Halonen o Sonntag hade det jobbigt ikväll.
En till som verkar vara tillbaka i sin forna form är BS.
Vet inte hur många ggr han bromsade in istället för att smälla på, det händer förlite helt enkelt.
Övrigt så var Lander femman riktigt bra ikväll. Känns ändå som vi har 3 riktigt starka femmor nu även om spelet lämnade en del att önska. För egentligen såg det väl ut ungfär som förrut.
Känns som om det finns 50% till att ta ut av detta lag.
+++++ Anders Eriksson
Sv: Anders Eriksson
liston: Men jag misstänker att han inte tänkt spela gratis hela säsongen när han kommit igång igen. Tror att han ser detta mest som uppvärmning för tillfället.
Sv: Anders Eriksson
Kan det blir spel i Sverige även efter jul?
– Absolut. Timrå känns verkligen som ett bra alternativ. De visade stort intresse och det var inga frågetecken kring om de trodde på mig.
Länkar:
Eriksson njöt i sin comeback | Timrå | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Eriksson njöt i sin comeback | Timrå | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Sv: Anders Eriksson
Knylan: Foppa tyckte väl Sebbe var den bäste han sett i år i ES av de yngre.
F.ö så hoppas jag att AE stannar. Skicka Sonntag till katterna.
Det mest spännande blir att se hur stel farbrorn är i morgon hoppas att Strumpan knådar ordentligt idag.
F.ö så hoppas jag att AE stannar. Skicka Sonntag till katterna.
Det mest spännande blir att se hur stel farbrorn är i morgon hoppas att Strumpan knådar ordentligt idag.
Sv: Anders Eriksson
Knylan: Det är ju för övrigt ganska kul att Erixon jämförs med just Paul Coffey eftersom Eriksson är den enda elitseriespelare med liknande meriter som är gammal nog att faktiskt ha spelat med Paul Coffey :D
« Föregående · 1313360
45 assist på 64 matcher är bra siffror.