Apropå nånting...
« Föregående · 2524735 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Herminator:
Jaji, det passar ju bra att platsen (plasten) heter något med sjö med tanke på hur det såg ut på isen idag.
Jaji, det passar ju bra att platsen (plasten) heter något med sjö med tanke på hur det såg ut på isen idag.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ja du jag är inte minsta orolig här vinner vi!!! Vi torskade både kvart- semi första matcherna.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne:
Ja, om något lag ska lyckas vända på den här steken så nog fan är det SAIK. Att Timrå ens skulle ta sig till en final framstår alltjämt som en avlägsen dröm. Imorgon väntar något ännu mer intressant.
Ja, om något lag ska lyckas vända på den här steken så nog fan är det SAIK. Att Timrå ens skulle ta sig till en final framstår alltjämt som en avlägsen dröm. Imorgon väntar något ännu mer intressant.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Lakers, vilket passande namn med tanke på deras brist på is.
Nåja, hittade denna när deras J20 sommartränar.
youtu.be/2Rut6K_uFKc?t=53
Nåja, hittade denna när deras J20 sommartränar.
youtu.be/2Rut6K_uFKc?t=53
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Spol-Jansson fixade plastsjö vinsten.
En rejäl störtflod från Zambonin och plastsjö fick den extra vila de behövde efter utskåpningen i första förlängningsperioden.
Snyggt jobbat!
En rejäl störtflod från Zambonin och plastsjö fick den extra vila de behövde efter utskåpningen i första förlängningsperioden.
Snyggt jobbat!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: ja att torska 1a borta är ingen katastrof och nog fan visade Saik upp ett spel som gör att serien bör bli lång och spännande
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Iceman99:
Ja, nog fan är man medveten om att minst 90 % av livet består av motgångar. Handlar därför om att glädja sig nåt djävulskt åt de där återstående procenten. En tröst kan vara att ni ändå vände 0-2 i matcher mot Örebro. Starkt jobbat! Så läget blir svårt, men inte omöjligt, om det skulle gå åt helvete även på måndag.
Ja, nog fan är man medveten om att minst 90 % av livet består av motgångar. Handlar därför om att glädja sig nåt djävulskt åt de där återstående procenten. En tröst kan vara att ni ändå vände 0-2 i matcher mot Örebro. Starkt jobbat! Så läget blir svårt, men inte omöjligt, om det skulle gå åt helvete även på måndag.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne:
Ja, det svider lite även om Timrå inte var inblandade. Hade blivit vansinnig om vi förlorat på det där sättet. Särskilt om vi varit i vår första SM-final. Hade fan grävt ner mig resten av helgen (syftar främst på 2-2-målet). Tänkt att där gick gulddrömmen förlorad etc.
Ja, det svider lite även om Timrå inte var inblandade. Hade blivit vansinnig om vi förlorat på det där sättet. Särskilt om vi varit i vår första SM-final. Hade fan grävt ner mig resten av helgen (syftar främst på 2-2-målet). Tänkt att där gick gulddrömmen förlorad etc.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Vi Norrlänningar vet att livet för det mesta är en motgång. Det är bara att bryta ihop, konstatera att förlusten berodde på en riktigt dålig andraperiod där vi bl.a. gör ett historiskt dåligt pass i mittzon där 2-3 gubbar sticker och byter vilket friställer 2 Växsjöspelare. Nä, bättre deciplin på Växsjö i kväll men vi slickar såren och kommer igen.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: ja hoppas kan man ju alltid men jag tror hela hockey Sverige ser vart åt detta barkar. SAIK leder 2-0 i matchen och fattar inte att man i det läget måste vara synisk. Titta bara på 2-2 målet när de i princip kommer 2 mot målis. Hur kan man slarva så?
Sv: Apropå nånting...
Iceman99:
Bra inställning. Hoppas att ni studsar tillbaka direkt. Lycka till på hemmaplan i övermorgon!
Bra inställning. Hoppas att ni studsar tillbaka direkt. Lycka till på hemmaplan i övermorgon!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: bara att hoppas att skatteverket snyter 57% av deras bonus också. Vårat företag gjorde ett kanonår och vi fick en fin bonus men riket snöt mer parten. Jag säger som Leif Östling "vad får man för pengarna"
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Haha, stängde av sändningen förut då jag inte pallade med Växjsösnubben.
"Skellefteå är ett hockeybockeylag"
"Sluta kramas"
Haha ett axplock av snillets läktarshow.
"Skellefteå är ett hockeybockeylag"
"Sluta kramas"
Haha ett axplock av snillets läktarshow.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Dom har nog satt på timer för isaggregatet
Sen tror jag många som måste hem till middag dyrt hålla på värmning området 3 4 Småländskt
Sen tror jag många som måste hem till middag dyrt hålla på värmning området 3 4 Småländskt
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jag la upp info igår från Expressen om att Skellefteå och Växjö har bland de lägsta lönebudgetarna i ligan. Som du säger så tror jag löneinfon är rejält kryddade, speciellt vad gäller Växjö.
Skellefteå skulle kunna ha lite lägre budget. Speciellt då de är duktiga på att förädla egna talanger och får bra utfall på värvningar från HA etc.
Skellefteå skulle kunna ha lite lägre budget. Speciellt då de är duktiga på att förädla egna talanger och får bra utfall på värvningar från HA etc.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{9037}: Läste nånstans att Växjö säger att de har lägst spelarbudget i SHL. Tillåt mig småle. De löser det ju naturligtvis på annat sätt.
Som att ngn spelare skulle vilja spela i just Växjö för medioker lön.
Humor!!
Som att ngn spelare skulle vilja spela i just Växjö för medioker lön.
Humor!!
+ 12
Sv: Apropå nånting...
En modolojd i deras forum säger sig ha 10 syskon! Har alla modolojder 10 syskon så borde det vara slutsålt till morgondagens final i mello-övik.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Det var kanske för att rädda isen som hälften av publiken gick hem när det blev förlängning. Pajas-supportrar.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: såg att dom har solceller på taket på Arenan. Solen har gått ner för i dag i växjö så då stannar kylanläggningen
Sv: Apropå nånting...
Visst finns det en regel som säger att bortalaget kan tilldömas segern om hemmaisen inte håller måttet?
Sv: Apropå nånting...
Sveriges bästa hockeyarena var det visst?
Någon smålänning som skruvat ner kylsystemet pga. elpriset kanske.
Någon smålänning som skruvat ner kylsystemet pga. elpriset kanske.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Fyllot får fukta strupen .... jaha han är redan i baren ? ok
+ 1
Sv: Apropå nånting...
el domarn hittar en saik utvisning Igen
💩men va faa* är de för klack ramsa ????
samma samma samma skiiit
💩men va faa* är de för klack ramsa ????
samma samma samma skiiit
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Man verkar köra samma ljudslinga i ramsan, den bara löper på, man byter bara texten..? 🤭🤣🙈
+ 3
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak:
Hade gärna sett att SAIK avgjort i 4:e. Börjar bli less på att ligga framför TV:n nu. Bara för att se ett slut som det du beskrev.
Hade gärna sett att SAIK avgjort i 4:e. Börjar bli less på att ligga framför TV:n nu. Bara för att se ett slut som det du beskrev.
« Föregående · 2524735 · Nästa »
