Apropå nånting...
« Föregående · 2534075 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Frågan är om inte domarna borde ha agerat när den avbrutna klubban kastades iväg. Men då hade väl Garpenlöv blivit riktigt arg.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Det finns bara en fördel om Modo går upp och det är derbyna allt annat är det skit, om Djurgården går upp är jag likgiltig
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: BP Modo. Frågan är om inte det här blir matchavgörande ändå.
Ganska billig utvisning dock.
Ganska billig utvisning dock.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Ser ut som vårt PP gjort ibland. Inga avslut och man vinner aldrig andrapucken.
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Stämmer fint de, ja han hade jag velat se i Timrå. Även backen Hammarlund, minns ej förnamnet 😅👏🏼
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}:
Medvetet jinxat till fördel DIF förstår jag. Gör det motsatta. MoDo har för taskiga nerver helt enkelt. Klarar aldrig av situationer som denna. Har aldrig gjort. Grattis Djurgården!
Medvetet jinxat till fördel DIF förstår jag. Gör det motsatta. MoDo har för taskiga nerver helt enkelt. Klarar aldrig av situationer som denna. Har aldrig gjort. Grattis Djurgården!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: "Jag är en av dom bästa i svensk hockey på det här". D v s att bryta in från kanten och sätta pucken. Underbar sägning.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Har kollat lite extra på honom sen en tid. Så himla dålig är han inte. Däremot har han en backkompis som är totalt kass… Nänsen eller vad han heter.
Framåt är karln duktig. Tror inte han skulle göra bort sig hos oss faktiskt… men jag har ingen aning.
Vill dock ha en riktig klassback först o främst.
Framåt är karln duktig. Tror inte han skulle göra bort sig hos oss faktiskt… men jag har ingen aning.
Vill dock ha en riktig klassback först o främst.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: Timråpojken Andreas Öhgrens grabb Liam Öhgren avgör tror jag.
HAN SÄNKER MODO IKVÄLL
HAN SÄNKER MODO IKVÄLL
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson:
Man kan inte tänka så. Tre minuter är en evighet i den här sporten. Särskilt när man bara leder med ett mål. Inte mycket bättre vad gäller fotboll heller. Giffarna hade ju lätt tappat en tvåmålsledning till förlust på samma tid.
Man kan inte tänka så. Tre minuter är en evighet i den här sporten. Särskilt när man bara leder med ett mål. Inte mycket bättre vad gäller fotboll heller. Giffarna hade ju lätt tappat en tvåmålsledning till förlust på samma tid.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Bernard kan sitta i bastulougen hela nästa säsong bara djuu knyter ihop säcken!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{9037}: Modo tar det här. Djurgården har inte orken när det är långt till båset, så har det sett ut i många matcher. Djurgården har dessutom svårt att spela sig ur egen zon och får mest fokusera på att rensa och således ge bort pucken omgående. Lever dom igenom första sudden så avgör djurgården.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
När det var 3 min kvar såg de ut som modo , men antagligen skiter det sig. Pappnerver
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: jamen det här är ju kul! Kan man få bättre fredagsunderhållning? Håller lite på Modo bara för att som Olle skrev få spöa dom nästa säsong! Och så Garpen förståss, tål inte karln!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{9037}: Fan, jag blir nervös. Inte egentligen för att jag bryr mig nämnvärt om vilket av lagen som vinner ikväll. Men mest för att jag vet hur jävla nervös supportrarna till båda lagen är just nu. Fy fan alltså.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito:
Jaji, hade kallt räknat med en sen kvittering. Den kom faktiskt lite tidigare än väntat. Typiskt MoDo ändå. Sämst när det gäller trots att man är det bättre laget i helt avgörande matcher. Aldrig i helvete att man fixar en sjunde match om man torskar detta ikväll. Och det är naturligtvis precis vad som kommer att ske…
Jaji, hade kallt räknat med en sen kvittering. Den kom faktiskt lite tidigare än väntat. Typiskt MoDo ändå. Sämst när det gäller trots att man är det bättre laget i helt avgörande matcher. Aldrig i helvete att man fixar en sjunde match om man torskar detta ikväll. Och det är naturligtvis precis vad som kommer att ske…
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: tycker ändå Klasen ska ha cred för den intervjun. Han sticker ut hakan och han levererar. Stor risk, stor potentiell vinst. Det Modo ska ha cred för är att det nästan alltid blir maximal nerv i avgörande matcher, inte direkt någon brist på dramatik. Vi defilerade ändå mot KHK när vi vann sista matchen med 0-2, den här serien har bara förra matchen som ej varit uddamålsvinst, va?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Passar på tillfället att framföra min enda kritik mot Harald:
Varför kan han inte låta bli att småskratta precis hela tiden medan han pratar? I match efter match liksom. Exakt vad är det som är så jävla roligt!? Hockey för min del är en allvarlig sport, men H sitter alltid där med sitt lite försynta och kanske även nervösa skratt. Enerverande.
Varför kan han inte låta bli att småskratta precis hela tiden medan han pratar? I match efter match liksom. Exakt vad är det som är så jävla roligt!? Hockey för min del är en allvarlig sport, men H sitter alltid där med sitt lite försynta och kanske även nervösa skratt. Enerverande.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
modomille: Resten av erat försvar var ju inte bättre direkt. Står o kramar andra spelare
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Hahah vad var det två minuter från SHL? Riktigt dåligt av Aagaard alltså jisses.
+ 3
« Föregående · 2534075 · Nästa »