Apropå nånting...
« Föregående · 2535748 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Ingen Bernhardt i allafall.
"Stannar kvar i Modo - blir inget med Timrå
David Bernhardt var en av spelarna i Modo som hade gjort upp med en annan SHL-klubb om i fall att Modo inte skulle gå upp.
Men nu blir det inte så.
Modos sportchef Henrik Gradin bekräftar att han blir kvar.
– Han har avtal med oss, och ska ingenstans, säger ”Hinken”
"Stannar kvar i Modo - blir inget med Timrå
David Bernhardt var en av spelarna i Modo som hade gjort upp med en annan SHL-klubb om i fall att Modo inte skulle gå upp.
Men nu blir det inte så.
Modos sportchef Henrik Gradin bekräftar att han blir kvar.
– Han har avtal med oss, och ska ingenstans, säger ”Hinken”
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Pyrret: varför delas silvermedajer ut. Känns bara patetiskt.att motta en silvermedalj för djurgården
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Jag får feelingen av att han spelar med oss av hans kroppsspråk men det rena gissningar
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp:
Jag ser bägge som ett nummer större än Timrå tills Timrå har en ny arena som tar ca 8000 i inre hamnen.
Jag ser bägge som ett nummer större än Timrå tills Timrå har en ny arena som tar ca 8000 i inre hamnen.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nu behöver bara Brynäs byta ut Oskarshamn sen är alla relevanta hockeylag i högsta serien!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Haha modoiterna buar till och med ut domarna när dom ska hyllas efter match. Man tar sig för pannan. Taktlösheten är tillbaka i finrummet.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Bara det ÄR världsjävlabäst! Nä, skämt åsido. Har hört att det ska vara en mer kvalitativ back än Bernhardt.
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Helvete vad det skall spelas Derbyn i Stockholm till hösten.
DIF-AIK-SSK och kanske Almtuna.
Själv får vi hålla till godo med ett Surströmmingsderby.
Oscars mot Röda Ulven
DIF-AIK-SSK och kanske Almtuna.
Själv får vi hålla till godo med ett Surströmmingsderby.
Oscars mot Röda Ulven
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Nieminen: Har du inte nån annanstans att vara? Förstår att det är svårt, det ligger ju lite i er natur.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
AndersN: då var det klart! Nån skulle vinna! Om det är bra eller dålligt för Timrå? Det vette fan! Men gnällgarpen och Stoppel blev tysta iaf!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nieminen: Blir skönt att vi får chans att banka lite Hockeyvett i Lillebror till hösten inser jag nu.
Men då kanske ni hunnit bygga museet också?
Kanske man får se Ove stå i kostym och putsa prisskåpet.
Men då kanske ni hunnit bygga museet också?
Kanske man får se Ove stå i kostym och putsa prisskåpet.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Nieminen: Blir roligt som fan, självklart höll man på er. Man har självskadebeteende om man håller på Djurgården.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Skiter i om det blir 500, i kväll ska det firas att vi är tillbaka, om så bara för ett år!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Modo bäst när det gäller idag. Mycket starkt gjort. Grattis! Vi möts nästa år 😎💪🏻
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Och Djurgården blir kvar ännu en säsong för att möta ett steroid pumpat Brynäs
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{297}: Tycker det är lite kul att 104 personer här, inklusive mig själv, var övertygade att Modo skulle vika ner sig idag.
Men fettji fick vi.
Värdiga avancemanget måste man ändå tillstå.
Men fettji fick vi.
Värdiga avancemanget måste man ändå tillstå.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ha ha, vilket jävla troll du är, ditt Modohat är ju flera gånger större än Timråhjärtat. Till er vettiga TIK'are så blir det kul att mötas i vinter även om ni är hyperfavoriter i alla derbyn. Fortsatt trevlig valborg på er, in i dimman!
+ 14
Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: Det finns bara en enda fördel med att Modo går upp och det är att vi får möjligheten att banka lite ödmjukhet i huvvet på dom.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Stackars Rensfeldt, han har inte haft så kul i dessa avgörande matchserier, ut med Timrå, ut med Dif och nu förlust i 7e , och inget avancemang....
Skadeglädjen är på topp!
Skadeglädjen är på topp!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Enligt all media så gällde det väl bara om Modo inte gick upp. Men men, kanske finns det nått kryphål eller liknande han utnyttjar. Alternativt att Kapanen får betala en slant för att köpa ut honom. Det hoppas jag däremot inte är aktuellt. Ser hellre att Kapanen pungar upp lite mer för en bättre spelare overall i så fall.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Det är mest positivt för Timrå enligt mig. Mer uppmärksamhet och mer publik än om Dif gått upp. Bara 2 matcher hemma iofs
Roligt för Västernorrland och Norrländsk hockey
Heart of hockey är dock patetiskt ❤
Roligt för Västernorrland och Norrländsk hockey
Heart of hockey är dock patetiskt ❤
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Är vi 💯 på det?
Tänk om han är klar oavsett? Intressanta derbyn minst sagt isf.
Tänk om han är klar oavsett? Intressanta derbyn minst sagt isf.
+ 3
« Föregående · 2535748 · Nästa »

www.expressen.se/sport/hockey/hockeyallsvenskan/david-bernhardt-framrostad-till-mvp-i-ha-slutspelet/