Apropå nånting...
« Föregående · 2624675 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: jag känner igen naiviteten.
Spelar delvis hockey.
Men det är så mycket mer än att åka skridskor och passa och skjuta.
I samhället i stort bär vi samma naivitet.
Om man bara jobbar på så går det.
Nä du måste skapa marginalerna genom att kontrollera alla moment.
USA tar det helt rättvist.
Sverige får väl som med många andra stora samhällsfrågor sakta men säkert vakna upp och lära sig se verkligheten så som den ser ut.
Man får tacka småkronorna för showen iaf! Det var kul att se dom tävla om allt iaf!
Spelar delvis hockey.
Men det är så mycket mer än att åka skridskor och passa och skjuta.
I samhället i stort bär vi samma naivitet.
Om man bara jobbar på så går det.
Nä du måste skapa marginalerna genom att kontrollera alla moment.
USA tar det helt rättvist.
Sverige får väl som med många andra stora samhällsfrågor sakta men säkert vakna upp och lära sig se verkligheten så som den ser ut.
Man får tacka småkronorna för showen iaf! Det var kul att se dom tävla om allt iaf!
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Dom har gjort en fantastisk turnering!! Sverige alltså !! USA har varit bäst enl min mening oavsett match 👍👍👍😎😎
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: jo, denna match påminner starkt av nåt man sett förut....kan inte sätta fingret på det bara
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Horace76c: Det får dom säkert göra internationellt… vet inte.. men dom kollar inte 2 situationer i andra som USA gör. Sjukt
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Horace76c: ja va fan om du bjuder så!
Aldrig fel att få kalla en bruassare dum.
Andra regler för domarna vi internationella turneringar..
Aldrig fel att få kalla en bruassare dum.
Andra regler för domarna vi internationella turneringar..
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kan man hoppas att domarna ger Sverige några PP nu… allt annat är tjänstefel med tanke på hur domarna agerar.
Sv: Apropå nånting...
JonteD:
Men vafan.... Kalla mig dum, men får dom granska den?
Det är ju rätt.. 2+2.
Men får dom dom inte bara granska om det är risk för 5 a?
Men vafan.... Kalla mig dum, men får dom granska den?
Det är ju rätt.. 2+2.
Men får dom dom inte bara granska om det är risk för 5 a?
Sv: Apropå nånting...
Jag instämmer i att domarnivån är dålig som dom säger i sändningen.
Inte ett dugg konsekventa
Inte ett dugg konsekventa
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: ger ju en dålig eftersmak det här, man kollar alltså inte blindeside tacklingen, men det här kollar man… Fint 😎🥳
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: svaga målvakter var känslan på förhand liksom vår backbesättning.
Det visade sig inte helt inkorrekt.
Men hatten av till USA.
Dom spelar aktivt och bra! Skärper disciplinen spelar med marginaler när det gynnar dem och spelar smått vårdslöst och fult för att få övertag psykologiskt på isen och motståndarna att tappa fokus.
Det är riktigt starkt att ha den kontrollen!
Grymt bra!
Det visade sig inte helt inkorrekt.
Men hatten av till USA.
Dom spelar aktivt och bra! Skärper disciplinen spelar med marginaler när det gynnar dem och spelar smått vårdslöst och fult för att få övertag psykologiskt på isen och motståndarna att tappa fokus.
Det är riktigt starkt att ha den kontrollen!
Grymt bra!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Kanadensare. En linjeman är amerikan.
Man väljer alltså att kolla det där o det är helt rätt men då skulle man ha kollat på 2 st i förra perioden för USA men det gjorde man inte.
Man väljer alltså att kolla det där o det är helt rätt men då skulle man ha kollat på 2 st i förra perioden för USA men det gjorde man inte.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Ja dom har svårt att göra mål. Vill alla vara Timrå?
Sen får inte svenske målvakten kasta in mål. Både 3:an o 4: an ska han ha
Sen får inte svenske målvakten kasta in mål. Både 3:an o 4: an ska han ha
+ 1
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Mest tack vare målvakten. 2 tabbar. Nä den pojken imponerar inte.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
De är fan som att man kollar på Timrå, massa chans passningar som motståndarna alltid bryter, backar som gör bort sig
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: bajs, man är Timråit idag också, precis som igår, lätta mål för motståndaren.....
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Gäller även Timrå - träna tekning, träna tekning, träna tekning.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rönnberg lyfter sina pojkar som spelar i Frölunda till vardags att dom går in och tar några extra tacklingar för att ge momentum…
Jo du han har koll han…
Värden när man vill vrida matchbilder!
Jo du han har koll han…
Värden när man vill vrida matchbilder!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: vi hade, och vem de är kan ni lista ut själva! Men en ledtråd: han leder poängligan i shl
+ 1
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Bussen fryser fast .Skägget lyfter loss den , Matchen 15 min försenad . Barre och Dahlen dominerar
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Ja hört att Kappan vari i kontakt mä Pavel Brendl!!
Hann ska bar spel PP å stå i slotte..
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Hur fan ska dä gå i Delfinen imorgon??
Hann ska bar spel PP å stå i slotte..
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Hur fan ska dä gå i Delfinen imorgon??
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Ja verkligen uselt av dom.
Lekkerimäki kan ju verkligen skjuta. Kan inte pojken komma o visa Timråspelarna hur man gör?
Lekkerimäki kan ju verkligen skjuta. Kan inte pojken komma o visa Timråspelarna hur man gör?
+ 5
« Föregående · 2624675 · Nästa »

Matchen är slut. Var stor i förlusten.
USA vann rättvist!
Hylla dem också!
Bua gärna på domarna också , Glenn-wannabes