Apropå nånting...
« Föregående · 2624537 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Kan väl inte säga att Hugo Hävelid imponerar direkt. Sen tycker jag väl att det påminner mycket om Timrå när jag kollar på finalen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Meduza: De blir iiinnte molinder bara så att ni vet 🥳 de har jag sett i min spåkula!!😎😎
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Vad sägs om att informellt om Molinder? Som amatör på läktarn (knappt det) ser det inte ut att hända så mycket. Har han spelarnas förtroende eller är han bara billig utfyllnad?
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Äh, låt han vara. Han vill ha uppmärksamhet. Är som plastklappar Växjö och Oskarshamn supporten som var här och kastade pil i kuvös förut.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: men att inte hockeyn i Sveriges huvudstad ska kunna erbjuda dom det alternativet!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Känns nog mera som att spelarnas vilja att utvecklas alltid är det första alternativet. Så också här, när val för spel i SHL ligger långt före spel i Hockeyallsvenskan.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: det är riktigt dåligt att inte lyckas ta hand om sina talanger på ett bättre sätt!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
fin fredagshockey komma skall i hockeyallsvenskan. Vilken av dessa är huvudmatch?
A: björklöven-AIK
B: Brynäs-Mora
C: Västervik - Kalmar
A: björklöven-AIK
B: Brynäs-Mora
C: Västervik - Kalmar
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Både Jonathan Lekkerimäki, Noah Östlund, Liam Öhgren och Carl Lindbom slog ju igenom på allvar i DIF. Synd för Djuu att man lirade i fel division...🤭🤣
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Zäta75:
Undrar om Vancouver har folk på plats i Göteborg? Tror Lekkerimäki drar efter denna säsongen, om inte innan.
Undrar om Vancouver har folk på plats i Göteborg? Tror Lekkerimäki drar efter denna säsongen, om inte innan.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Jag vet såklart det. Men.Örebro är bra på att dra till sig och utveckla dessa talanger
5-2 nu till Sverige. Lekkerimäki 2 mäl nu. Östlund 1
5-2 nu till Sverige. Lekkerimäki 2 mäl nu. Östlund 1
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Sverige kommer att gå till final.
Lekkerimäki grym. Vilket skott. Han går nog till NHL snart. De är bra i Örebro med talqnger som Leo Carlsson ifjol
Lekkerimäki grym. Vilket skott. Han går nog till NHL snart. De är bra i Örebro med talqnger som Leo Carlsson ifjol
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tycker dessutom att det slarvas från svenskt håll alldeles för mycket. Inte alls bra spel.
Tur att den frie tjeckiske spelaren inte sköt en isare under friläget då hade det stått 2-3.
Tur att den frie tjeckiske spelaren inte sköt en isare under friläget då hade det stått 2-3.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
När det gäller juniorkronornas semifinal så kan man väl konstatera att den tjeckiske målvakten är usel på plockhandssidan och den svenske målvakten kan inte täcka isen.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Läser på Twitter att han ska ha valt Timrå. Leo Tjälldén, för er som undrar.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Gillar varken Wennerholm eller Tomas Roos. Jag lyssnar heller på Sanny & Svensson podden för Svensk hockey. Hockeymorgon med T Roos är till och med otrevlig bland.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Håller jyrgården på att tappa en 4-0 ledning nu i tredje, helt plötsligt 4-3, kämpa Östersund.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Kimmo Kapanen, Timrå Betyg: 2 av 5 plus
Kommentar: Kom till ett dukat bord när Kenth ”Nubben” Norberg lämnade efter att ha säkrat ett gäng tunga namn och hemvändare. Svårbedömd, men hanteringen av tränaren Ante Karlssons snara slut i klubben har skapat en viss turbulens. Oavsett vem som har rätt om hur Ante fick beskedet att det inte skulle bli en fortsättning.
Kommentar: Kom till ett dukat bord när Kenth ”Nubben” Norberg lämnade efter att ha säkrat ett gäng tunga namn och hemvändare. Svårbedömd, men hanteringen av tränaren Ante Karlssons snara slut i klubben har skapat en viss turbulens. Oavsett vem som har rätt om hur Ante fick beskedet att det inte skulle bli en fortsättning.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Herminator: Avslöja inte sånt, inte heller att om du kommer söderifrån så åk norrut och genom Sörberge och genom Tallnäs när man åker därifrån.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Lägg på lite extra tid, visiteringen tar tid och köerna dit ör långa.
En snabbare variant är att gå in via ståplats insläppet där det är mindre kö.
En snabbare variant är att gå in via ståplats insläppet där det är mindre kö.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: ja jag trodde nog inte så jätte mycket på varken Edfeldt eller OJ inför säsongen men hittills har de bevisat tvivlarna fel.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Ja. Du har väl fickor på jackan. Väskor är förbjudna på arenorna nu.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Costanza: är det ett seriöst svar?
Tänkte att det kunde va smidigt att ha en väska att stoppa i mössa, vantar m.m. i.
Tänkte att det kunde va smidigt att ha en väska att stoppa i mössa, vantar m.m. i.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Hej, jag och dottern har biljett till matchen imorgon.
Var ett tag sedan jag såg en match live, så undrar om det är nåt man behöver tänka på?
Får man ha t.ex ha med en väska?
Tacksam för hjälp.
Var ett tag sedan jag såg en match live, så undrar om det är nåt man behöver tänka på?
Får man ha t.ex ha med en väska?
Tacksam för hjälp.
« Föregående · 2624537 · Nästa »