1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...


Sv: Apropå nånting...
Skön stämning på hovet! O Harald är en riktigt sköning också.

Sv: Apropå nånting...
Okej, den här perioden gick solklart till DIF. MoDo kommer just ingenstans. Fortsätter det så här finns det i alla fall EN positiv sak: ”Bernie” kommer allt närmare Timrå.

Sv: Apropå nånting...
{297}: Sjukt! Tror han slängt sig minst 3 ggr bara i första perioden.

Sv: Apropå nånting...
Det tog 5 matcher eller något innan DIF insåg att man ska spela fysiskt mot foppas pojkar. Fortsätter de så här så är matchen på söndag en ren defilering.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: sämsta karaktären i svensk hockey i år, alla kategorier. Filmar, käftar, hånar. En farmarliga-Jämtin, i bästa fall.

Sv: Apropå nånting...
Sjukt hur när man tittar på denna final så kan man enkelt säga att Malmö i sin svacka denna säsong hade vunnit mot båda lagen

Sv: Apropå nånting...
"Inget drag i hägges kakburk" veckans understatement.

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Hockeyettan östra behöver heta derbyn!

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Sundsvalls Öl!

Sv: Apropå nånting...
Niklas "gipsade plockhanden " Svedberg analyserar .....

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae:

Hittade inte den på systemet i Malmö. Hade annars varit ett självklart val. Men så pass välsorterade är de alltså inte.

Sex till antalet Norrlands Djup med 6,8 % halt borde dock garantera en hyfsad fylla.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Du måste förbeställa. 24-pack.
Vasa bryggeri typ Norrlands enda icke "microbrewery".

Sv: Apropå nånting...
Uppladdat:

500x0-screenshot20230428202533google.jpg


Sv: Apropå nånting...
är harald djurgårdare??

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae:

Pallar inte att förbeställa till en simpel grillfest.

Sv: Apropå nånting...
Myrenberg ser drypsäker ut ikväll.

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall:

Nej, varför i h-e skulle han vara det? Han håller givetvis på MoDo som han har fantastiska minnen med.

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Låter som det

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: 4,5% den där tar ju SMÅLAND till frukost. Lika harmlös som modos PP.

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld:

Han är ju bara lite besviken på MoDo och därför slår det över…

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: exakt

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall:

Bara ni som inte fattar ett piss…

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: haha, vi är helt kokko bello

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall:

Ja, du sa det själv. Bravo!

Sv: Apropå nånting...
Garpen kan inte må bra. Han skriker ju på allt. Klarar snart inte av att se honom.

Sv: Apropå nånting...
1-1

Sv: Apropå nånting...
Yes, 1-1 !!!

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Såja!

Sv: Apropå nånting...
Hoppla! Från absolut ingenting lever liket!

Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: MÅDÄ?

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: en trolleri-utvisning som vanligt och Modo får PP. Konstigt att modoiterna har så innerligt svårt att stå på benen? 🤔

Sv: Apropå nånting...
Håhå-jaja , de är vårat lag , djurgården ??? Aha .....

Sv: Apropå nånting...
{297}: Äh, snart målar Modo igen. Dom har tagit över.
Ta en öl o chilla.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: En sann Medelpadda har alltid ett 24-pack i lager. ;-)

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae:

Får väl tänka på det till en annan gång. När det nu blir. Tackar för tipset! 👍

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Tycker det är helt sjukt att det sitter folk här och hejar på Modo. Skulle aldrig hända i modoforumet om det var omvända roller. Det är något väldigt kristligt över att vända andra kinden till, mot fienden, och då är det ändå övik som är mini-Jerusalem.

Sv: Apropå nånting...
{297}:

Men ta och ge dig nu…

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Känns som Myrenberg blir överraskad varje gång det kommer ett skott på stötsidan…

Sv: Apropå nånting...
{297}: Av två onda ting är ett mindre ont. Att jag hoppas på MoDo beror till största del att jag absolut INTE vill ha tillbaka Djurgården. Dom kan gott lalla på där på hockeyns bakgata ett tag till.

Det och att jag tror att det ekonomiskt är bättre för Timrå med lillebrorsan tillbaka än Djurgården.

Sv: Apropå nånting...
{297}: aldrig och aldrig. När ni mötte Dif i kvalet förra säsongen såg jag hellre er stanna kvar än Dif.

Så länge vi inte spelar i samma serie kan jag unna Timrå lite framgång. Om ni dock börjar nå semifinaler kommer jag dock att heja på er motståndare. ;)

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: vadå ”ge dig” hur många modoiter har du på jobbet där nere i Skåne?

Sv: Apropå nånting...
{9233}:

Varför unnar du oss inte en final?

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: härligt att en modoit kommer in och berättar hur det ligger till. Hur kan du inte förstå varför dom inte unnar oss framgång?

Sv: Apropå nånting...
{297}:

En modoit. Han hade inget emot Timrå och vice versa. Fattar inte problemet.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Vinner vi guld måste de byta ramsa när vi möts?

Sv: Apropå nånting...
{297}:

Han höll i alla fall på oss i play out. Alltid något sa fan, även om jag själv är mer storsint tillbaka.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Lovar inget om kvaliteten! Det är synd att Norrlands Guld inte tillverkas i Norrland,
om en vill leka patriotisk vill säga.

Sv: Apropå nånting...
Otroligt dålig match. Nästan så man kan tänka sig o kolla på Masked singer

Sv: Apropå nånting...
Tycho:

Vet inte exakt hur ramsan lyder, men det kan man ju räkna ut ändå.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: vilket jävla käbbel. Ska man behöva förklara sig varför man håller på ett visst lag då ens eget lag inte spelar och inte blir påverkad av utgången? I såna matcher handlar det till 99% att man håller på det lag man ogillar minst. I den här serien vill jag se att norrland tar ner stockholm på jorden. Djupare än så är det inte.

« · 2533427 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer