Älska Timrå! Fan vilken skön seger! Är boende i Örebro och var ner på samtliga semi-matcher ifjol Hur gör jag nu för att få tag i biljetter? Vill gärna stå tillsammans med klacken, vart vänder jag mig för att få tag i biljetter!!!
Andersson: Hej Andersson, självklart vill jag ju vara med i kvarten i år! Har du någon aning om vart jag kan vända mig för att få tag på en biljett tills matchen imorgon i "Jönköping"
Harman: Nejdå.... ta på dej rödvitt så spelar det ingen roll om du har köpt hemma eller bortastå, dom låter dej garanterat inte stå med hv fansen. Har gjort detta flera ggr till bortamatcherna då jag inte bor i medelpad = inte åker med supporterbussarna till bortamatcherna.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Fan vilken skön seger! Är boende i Örebro och var ner på samtliga semi-matcher ifjol Hur gör jag nu för att få tag i biljetter? Vill gärna stå tillsammans med klacken, vart vänder jag mig för att få tag i biljetter!!!