Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
« Föregående · 1418130 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Gorkyman: Nej det är ganska fatalt att ta utv. med tanke på hur vårt boxplay har sett ut, och speciellt mot Brynäs!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
men satan. Knappast förvånande.... böter för de som tar utv. nu
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Man slits mellan hopp och förtvivlan, men de slutar alltid i förtvivlan....
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Modano: Ja, det var nog ett misstag att byta målvakt efter förra matchen. Riddarn måste upp på hästryggen igen för fan,
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
pefr: kan du nämna då man kände, fan det här känns stabilt och tryggt under en längre period? Nää..ångest = Timrå IK..Varför?
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Modano: Och sätta in en annan menar du . Vi har ju inte direkt några matchvinnare att kasta in
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
svengelska från kommentatorn i vanlig ordning "you must tighten the defensiv, right?"
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
A51: tragiskt att vi ska tappa ledningen tack vare det usla bp:et.
Vad gjorde Hagos på sista målet? påminde en hel del om bambi...
I övrigt tycker jag att vi gör en bra bortaperiod.
Vad gjorde Hagos på sista målet? påminde en hel del om bambi...
I övrigt tycker jag att vi gör en bra bortaperiod.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Vad blev Oscar Hedman utvisad för? Jag såg inte alls någon ojusthet.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Modano: 2-2- målet. Man kan ju fråga sig varför Lundström går ned på knä innan skottet avlossas???
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Burkmat: Brynäs spelar dåligt ändå gör man två piss mål säger allt om Timrås försvar. Men nu jävlar dax för tanta hagos nu och vissa varför linkan signa 3 år me hon.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
superfalle: Riddar är bättre, hade torkat med 5-10mot HV med Kundström, Lundström är kass och är orolig vid varje skott VARJE!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Kerstin_k: Man kan ju konstatera (vilket man för övrigt kunde redan under Challe) att vårt hopplöst omoderna BP är förskräckligt!!! Det är nog bara vi kvar nu i hela seriesystemet som ställer upp i statisk box. Alla andra lag pressar och överbelastar.
Ska man måsta gå ner på en träning och berätta detta? Jag menar det kan ju inte bli sämre av att prova spela ett modernt BP
Ska man måsta gå ner på en träning och berätta detta? Jag menar det kan ju inte bli sämre av att prova spela ett modernt BP
+ 2
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
RubinCarter: Nä va faan, nu får vi bli lite optimister. Vi fixar detta i andra perren. Smile!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
RubinCarter: Nä va faan, nu får vi bli lite optimister. Vi fixar detta i andra perren. Smile!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Så mycket som vi ställer upp och backar hem i BP, skulle inte förvåna mig om våran egna målvakt är högt upp offensivt i BP snart.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
RocknRolf2: Ja byt målvakt innan det är för sent. Killen ser helspattig ut.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Mats Lavander är en spelare jag hade hoppats att Timrå skulle kunna knipa. Men det är klart han är ju ingenting jämfört med Hagos.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
2-2,0-1,0-2
Sluresultat 2-5.
Men då får dom fan mura igen i egenzon eller kicka Lundström åt helvete!
Sluresultat 2-5.
Men då får dom fan mura igen i egenzon eller kicka Lundström åt helvete!
+ 2
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Hade det inte funnits utvisningar så hade vi legat på slutspelsplats.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Ambroo: Hade man kört utan målvakt hade vi ledat serien, för vi spelar dom om vi inte hade någon, medans alla andra räddar puckar.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Ambroo: Klassisk kommentar!
"Hade det inte funnits utvisningar så hade vi legat på slutspelsplats."
"Hade det inte funnits utvisningar så hade vi legat på slutspelsplats."
+ 3
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
RubinCarter:
Hade man spelat utan att räkna mål så hade vi vunnit varje gång.
Hade man spelat utan att räkna mål så hade vi vunnit varje gång.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Rooster23: Snarare den mest uppgivna på länge. Vad håller man på med? Bygger en kvadrat?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Ikväll tycker jag riktigt synd om oss efter första perioden. Längesen jag såg en sån här pigg start. Det är rejält, vi ligger nära, gör det mesta i hög fart. Det är lite på liv och död-känsla över det hela. Ett riktigt uppoffrande TIK helt enkelt. Kul!
Men ändå leder vi inte! Tack vare boxplay och en i min värld rätt så svag målvakt.
Svenska domare tänker jag aldrig bjuda på kalas!
Vi trycker ner BIF fullständigt de första 15 minuterna. Tycker vi har en jävla otur också.
Nu är det den här förbannade andra perioden.... Den har en tendens att bli jobbig.
Ska man må så här?
Men ändå leder vi inte! Tack vare boxplay och en i min värld rätt så svag målvakt.
Svenska domare tänker jag aldrig bjuda på kalas!
Vi trycker ner BIF fullständigt de första 15 minuterna. Tycker vi har en jävla otur också.
Nu är det den här förbannade andra perioden.... Den har en tendens att bli jobbig.
Ska man må så här?
+ 2
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Skarin: Du beskriver ganska bra som jag känner det. Hade det varit Brynäs som tryckte ner oss i anfallszon i 15 minuter, hade det knappast stått 2-2. Som bottenlag har man motvind och uppförsbacke i det mesta man företar sig.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Kattgubben: byt nummer och efternamn på pikkens tröja, jävla särbehandling.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
förslag på ny plan i BP:
Två pers ställer sig och täcker stolparna, som vid hörnor i fotboll. En lägger sig mitt på blålinjen för att förhindra pass mellan backar, och den fjärde ägnar sig åt huvudlös puckjakt.
Två pers ställer sig och täcker stolparna, som vid hörnor i fotboll. En lägger sig mitt på blålinjen för att förhindra pass mellan backar, och den fjärde ägnar sig åt huvudlös puckjakt.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Gorkyman: Jaha har dom fattat att man inte kan ta utvisningar nu. Fan bättre om dom släpper till chanser i vanliga spelet istället
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Man kommer långt med ett bra PP.
Och inte så långt med ett mindre bra BP.
Och inte så långt med ett mindre bra BP.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Kattgubben: Är det bara jag, eller är det omöjligt att se vad domaren dömer för? Vad åkte Pikken på nu? Och vad gjorde Hedman när han satt utvisad?
Förstår ingenting.
Förstår ingenting.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Kerstin_k: pikken åkte väl för highsticking när han fredade egen bur. Hedman vete fan... känns lite allmänt random.
Hur det än är så måste vi förbättra boxplay och det rejält! Allt annat har sett rätt okej ut, tycker jag.
Hur det än är så måste vi förbättra boxplay och det rejält! Allt annat har sett rätt okej ut, tycker jag.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
HeheheHedström!11!! ! !1
Edit: Fin två-etta också. Nu lägger jag in mig. Skarin, ska du med?
Edit: Fin två-etta också. Nu lägger jag in mig. Skarin, ska du med?
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Ambroo: Nog för att Brynäs är bra i PP. Men vårat BP är ju bland det sorgligaste man skådat i modern tid. Det kan ju knappast vara fel att testa en stressande box. Vi kanske bara släpper in mål i varannat då.
+ 1
« Föregående · 1418130 · Nästa »