Canal+
« Föregående · 522294 Till forumet
Sv: Canal+
449 kr/mån ska visst det nya paketet kosta.
Länkar:
Hockey - med Marie Hallman: CANAL + stuvar om, tar bort säsongskortet och startar ny hockeykanalÄnnu mer sport i CANAL+ « Allt Om Medias blog
Hockey - med Marie Hallman: CANAL + stuvar om, tar bort säsongskortet och startar ny hockeykanalÄnnu mer sport i CANAL+ « Allt Om Medias blog
Sv: Canal+
T T: Fast man kan ju göra som när jag bodde i Krokom. Tecknade mig för ett C+ Total paket, men det var ingen som informerade mig om att jag enbart kunde se fyra av C+ kanalerna pga restriktioner i det lokala kabeltvnätet. De resterande kanalerna "upptäckte" jag när jag tog med mig dekodern hem på jullovet.
« Föregående · 522294
Allt snack om tidernas slutspel osv oså får man den här skiten. Jag pungar ut 400 spänn som student för C+ å nu vill dom att jag ska punga ut 100 till för säsongskortet, man blir spyfärdig.