Det kan bara bli bättre
« Föregående · 112985 Till forumet
Sv: Det kan bara bli bättre
Amb-41: Kan bara hålla med dig Tik ser stabilare ut i år, mycke bredare trupp.
« Föregående · 112985
Vi får höras närmare om det . När man är på resande fot , då är det bara sk. snabbmat man har råd med ( c :
" Käringa" och jag var i "Fjollträsk" i söndagskväll, bredvid låg en restarang, så vi käkade där 3 öl och 2 pizza á 340 Kr.
Kötträtter var inte att tänka på . Ok Jag är väll snål ? men va faan man skall göra annat också än att bara äta ( c :