Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
« Föregående · 1330758 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Men va fan går Marängovitch på? Fyra tabletter valium om dan?
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
bisterfinnen: Äh...försöka duger men härinne lurar du ingen...;)
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
pefr: Äcklig osmak :(
Ang. Hirsco så var det ett tikskämt och det får ni fan tåla. Ni gillar ju inte ens honom.
Ang. Hirsco så var det ett tikskämt och det får ni fan tåla. Ni gillar ju inte ens honom.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
73Sjöbba: Såja. Jag har ju gått och blivit snäll. Har du inte märkt det?
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Olle: ja de man inte behöver såna här matcher är tavlor och missade frilägen
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Svanru: Fan, han lägger sig på sin egen arm i stället för att lägga plocken på pucken? Märkligt agerande
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Nu är jag beredd att gifta bort min dotter med Hirso eller Pikken. Fall på knä inför universums härskare.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
superfalle: Men FBK:s målis är väl även rent statistiskt blande de tre bästa???
I dag har Timrå i alla fall producerat målchanser. Och med alla skador och annat skit, kräver jag bara det och kamp. Tidigare har vi bara åkt runt och fixat typ 2 avslut per match. (överdriver, men typ så)
Jag kan ta en pissförlust om laget ändå försöker.
I dag har Timrå i alla fall producerat målchanser. Och med alla skador och annat skit, kräver jag bara det och kamp. Tidigare har vi bara åkt runt och fixat typ 2 avslut per match. (överdriver, men typ så)
Jag kan ta en pissförlust om laget ändå försöker.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Känns riktigt bra att se Lander tillbaka i spel. Och Werneman fortsätter att imponera.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
mikenomad: Jag tycker det varit bättre flyt i de matcher som endast haft en huvuddomare i vinter. Jag tror tyvärr att ES-domarna är för speldumma för att agera i par.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Smokey: grejen är ju lite den att alla målvakter har en benägenhet att se bra ut mot timrå . de är ju oftast inga klass avslut.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Bragd-Birger: En huvuddomare och så två huvuddomare....nu är det dags att prova utan domare...
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Trist att vi inte förvaltar ett spelövertag med mål. Trist också att domaren får Sevc krokben att bli en utvisning på Pikken. Vips så har FBK fått sig ett 5-3 läge som man inte alls gjort sig förtjänta av.
Andra perren ser man ju verkligen fram emot. Som Rolfie säger, vi skulle ha behövt något med oss. Bättre kan vi nog inte spela för tillfället, och när vi trots detta har 0 i gjorda mål, så...börjar man vibba ännu en mysribba på Sanny.
Men, va faen. Kom igen nu Timrå, driv ut dämonerna!!1
Andra perren ser man ju verkligen fram emot. Som Rolfie säger, vi skulle ha behövt något med oss. Bättre kan vi nog inte spela för tillfället, och när vi trots detta har 0 i gjorda mål, så...börjar man vibba ännu en mysribba på Sanny.
Men, va faen. Kom igen nu Timrå, driv ut dämonerna!!1
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Timrå jobbar bra. FBK har en riktigt bra målvakt. Domaridioten ser ut att redan taopa matchen. Löjligt att en sådan ska få avgöra.
Jobba, jobba, jobba! Vad mer kan vi begära?
Jag älskar Timrå IK!
Jobba, jobba, jobba! Vad mer kan vi begära?
Jag älskar Timrå IK!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
T T: Jag tycker man ska klumpa ihop alla domare i en buss och ge sig ut på väldigt halt väglag.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Olle: Det sjuka är att det kommer att stå 2-0 en och en halv minut in på 2a. Jävla kompensationsutvisningar! Trots att vi gör en bra första
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Olle: Har du bestämt dig för vad du ska tycka om de här domarna nu?
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
bisterfinnen: snart kommer 1-0 och 2-0 och då blir han mer odräglig att ha att göra med.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Jag beundrar er disciplin. Ingen har snäst av spydd än fast han nafsar som en terrier på rökheroin ;)
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Vinner vi inte första perioden så blir vi nog utan poäng. Det känns så.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Per HApps: tja det, om något, är väl ett bevis på att man behöver ha lite prylar medfödda för att verkligen lyckas i den här sporten. Om BS snarare saknar några prylar eftersom han är närmare ett misslyckande, det låter jag vara osagt.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Olle:
Undrar varför Svensson är kvar i botten av elitserien och broder är i NHL ???
Undrar varför Svensson är kvar i botten av elitserien och broder är i NHL ???
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Olle: Ja, alldeles innan avslut så hoppas pucken iväg. Mycket dåligt.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
RocknRolf2: Hur gick det där friläget till? Tappade BS pucken på vägen till målet eller vad?
« Föregående · 1330758 · Nästa »