Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
« Föregående · 1330944 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Svanru: Kan bli så att man får matchstraff när man tar stöten och boxar den i nyllet på nån, den är ju bra jäkla hård stöten.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Svanru: Javisst. Då blir ju hemmamatch mot formstarka och nästintill skadefria Timrå svårt...:P
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Snoop: vad fick han femman för, fes han domaren i ansiktet eller
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Svanru: Med all respekt, vi har ju halva laget i sjukstugan..
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
pingvin: köper det vi suger just nu med hela första femman i sjukstugan så grattis än en gång
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
RocknRolf2: Nu spiller man upp en OERHÖRT skön segergrogg !!!! Så jäkla viktigt för laget att ta hem en sån krigarseger !!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Svanru: Tack!! Ha en bra kväll du med trots förlusten! Vi behövde 3 poäng mer!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
tik02: Värre för er är att Timrå slutat spela. 2-3 nu. Det där målet kom för tidigt!!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
bisterfinnen: Jadu vi får se, rätt va det är kan de säga pang pang så är det 3-3.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
pefr: Haha, Hirso gjorde en viktig brytning alles nyss så hoppas vi slipper en hakning från han.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Snoop: snart kliver marängschvischsh in och drar en hakning i mittzon, sannolikt i närheten av avbytarbåset
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Och nu åker vi på utvisning på utvisning, fan boys kom igen !!!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
men herregud, återgå till träklubbor! Vi lär spara miljoner i materialkostnad och slipper att klubbhelvetena går av varje gång vi har en målchans.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Snoop: Fast han får hårdare straff än Berglund som kastade handskarna. Hm.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Bra att Ilkka håller sig lugn där även fast Bergklund slänger handskarna, mycket bra Pikken !!!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
mikenomad: DEtta torskar ni aldrig. Ni dominerar isen och FBK är helt uddlösa frammåt, de har inte den energi och kraft för att skapa något.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
mikenomad: Sant, men dom hade världens läge nu att göra 4:an jäklar vad nära :/
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
lincoln: Nu väntar vi bara in slutresultatet 4-1 till timrå mt sjukstugan som suger
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
jå1: Gäller att vara klok nu, vi måste gå för 4:an men måste täta bakåt för de är självmål att bara backa hem nu.
« Föregående · 1330944 · Nästa »