pingvin: köper det vi suger just nu med hela första femman i sjukstugan så grattis än en gång
Inlägg: 1330924
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Svanru: Javisst. Då blir ju hemmamatch mot formstarka och nästintill skadefria Timrå svårt...:P
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Svanru: Med all respekt, vi har ju halva laget i sjukstugan..