Svanru: Tack!! Ha en bra kväll du med trots förlusten! Vi behövde 3 poäng mer!
Inlägg: 1330919
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
pingvin: köper det vi suger just nu med hela första femman i sjukstugan så grattis än en gång