Färjestad - Timrå IK 2006-11-16
gör det samma idag....men vi gör en Zlatan...0-3 till 4-3
i sista....BACKLUND räddade oss....Strongt att klara.
Tio skott på mål... hohohoho. Tog gubbarna i FBK åt sig av DN-artikeln?
Vi krigar vidare..
"När Timrås unga spelare ser ut som om livet lekte och har energi som ett helt kärnkraftverk ser Färjestads farbröder ut som de inte riktigt förstår varför det måste gå så fort ute på isen."
efter full tid...1 efter sudden och en oavgjord....leder serien med 9 pinnar
vi kan inte vinna jämnt.....20 minuter kvar vi kämpar o krigar får vi
se vad som händer efter 60 min.....??
Bara för att alla är så negativa tänker jag börja tok-froza. Machulda är den bästa värvningen någon sportchef någonsin gjort. Någonsin!
Allt Nubben rör vid blir guld. Kom igen, i kör: Machan! Machan! Machan!
Vi har förlorat en match, men vi har vunnit en Konung.
RocknRolf2: När SMÅLAND är negativ blir jag nervös. När du är superanti blir jag lugnare.
Ska vi gissa oddsen?
Fullständig katastrof som förstör stämningen i laget och gör åtta självmål 1%
Dyrt på bänken efter jul 4 %
Doldis i tredjekedjan: 45 %
Helt OK, gör tjugo poäng fram till seriens slut 45 %
Superlyft 5%
mina odds:
Årets kalkon: 50 %
succé och täpper till käften på mig och många fler: 10 %
Doldis i tredje: 10 %
kass, men i alla fall över 10 poäng innan serien slut: 10%
sämsta, mest ologiska värvningen sen... ja.. öh Peter Ström: 20 %
Slappna av lite nu folks, i övrigt. Det är onekligen akut brist på spelare, någon skada till så är det fan walk-over läge. Machan är förmodligen inte jättedyr, men kommer förmodligen göra mer poäng än de flesta intressanta/tillgängliga spelarna i allsvenskan. Förmodligen. Låt oss se vad han kan bidra med i några matcher.
Bragd-Birger: tänk på att mupparna har just en stor urinfläck runt det från Stockholm rippade klubbmärket på tröjan. Du kommer att lukta norra västerbotten.
När det gäller riktigt bra spelare i allsvenskan så tenderar klubbarna att vilja ha dem kvar, de där jämrans egoisterna.
En liten tanke som kom upp var bara helt plötsligt en viss rutinerad back i Almtuna med förflutet i DIF och NHL... Almtuna går ingenstans, vare sig upp eller ned. Kan han vara intresserad av att lira med en opererad Robert Carlsson efter jul?
Njäe Manderville har väl inte saknats, men det har väl ingen. Men man tog ju hit Nylander istället, som förvisso är bra - men det var ju just en pengafråga.