Tog inte ut flexbiljetten , men de beror att ja redan har årskort på ståplats . Enda fördelen är att i år får ja se 5 hemmamatcher till
Om de nu är någon fördel ...
mikenomad:Det smärtar oerhört att se "sitt" lag spela så dåligt som det är eran tur att uppleva i år. Som Brynäsare så är det inte svårt att minnas den känslan av uppgivenhet som ni måste känna.
Jag kan bara hoppas att Timrå klarar av det, så att vi nästa år kan sitta här igen och "tycka illa" om respektive lag.
Sen, så måste jag be om ursäkt för vad vissa från våran GB har skrivit härinne. Man kan tycka illa om den dålig förlorare, men man föraktar en dålig vinnare.
Redigerad kommentar
Och om drygt två veckor inleds kvalserien.
– Problemet man har är att man ställs inför en kvalserie där man möter lag med bra självförtroende som kommer att tuta och köra och Timrå ska försöka styra spelet. Det finns inga tendenser i Timrå spel att man har hittat rätt i positioner, rätt i försvarsspel, eller att det finns ett mönster i hur man ska ta sig an en kvalserie, säger Canal Plus expert Thomas Johansson.
– Jag är riktigt, riktigt orolig för Timrås del att de ska överleva en kvalserie, definitivt.
Var det inte detta Tommy Andersson skulle åtgärda ?
joergenjonsson: Men lilla fröken....vad för himmelsk ingivelse har fått dig att ta till orda härinne? Vad beträffar vår rätt att klaga på nuvarande läge så ska du enbart knipa käft. Som räkmackesupporter har du inte den blekaste vad nuvarande förnedring gör med en som supporter.
Vidare, arenabygget...du är inte särskilt väl bevandrad i den här boken det märks. Därför bör du heller inte uttala dig i den frågan eftersom du är fullständigt ute och cyklar. En solklar majoritet härinne vill ha en arena inne i Sundsvall.
Och det var värst vad du ömmar för Modos och vår relation...är du avundsjuk? Vad den anbelangar gäller devisen "ge och ta". De fick en del skit förra säsongen ja, men även en hel del uppmuntran. Hade vi bara haft ett hockeylag som agerat med lite mer självrespekt hade Modoiterna här antagligen varit betydligt vassare mot oss. Nu är vi så sorgligt usla att det inte ens är roligt att driva med oss längre.
Det är den största av förnedringar.
Näe, så här är det!
Ni vinner inget på att klaga - acceptera i stället att läget är som det är och stötta ert lag! Förbannat pinsamt att se att ni ständigt har ett sådant förbannat tryck i er bok medan det är närmast tomt på läktarna!
Fundera över om ni som sitter och skriver i stället för att på plats, i vått och torrt, stödja ert lag förtjänar att ha ett lag i elitserien. Flera av er var dessutom negativa till ett arenabygga i S-vall vilket kunde ha genererat stora pengar medan ni fortfarande hade ett härligt go i föreningen. Ni kunde varit ett topplag, men sumpade det själva!
Torka tårarna och sluta gnäll! Ni ska dessutom inte kalla mig belackare så som ni gjorde narr av och spydde ut er illaluktande galla över Modo och dess suportrar ifjol. Nu får ni äta upp det ni då spydde ur er - smakar det gott?
Lär av läxan, stötta ert lag och ni kommer stärkta ur en kvalserie till nästa elitseriesäsong!
Redigerad kommentar
Nisse: Nä just ja, jag glömde det NHL-mässiga laget :P
Vad tror ni om jag säger Modo följer med oss ner i KS då? hehe
Redigerad kommentar
DIF ser inte helt oväntat övertända ut, men vinner inte så mycket mark på det, allt medan ett totaldefensivt LHC gör så lite dom bara kan för att gå till anfall. De väntar enbart på misstag från hemmalaget. På läktarhåll är man som vanligt bäst, trots att laget man håller på ligger näst sist. Oj vad jag hoppas på Väkschjö i kvalserien!
Kattgubben:
Jag menar att man ska matcha honom i de sista betydelselösa matcherna så att Ridderwall och Lundström får en chans att ladda i lugn och ro inför Lilla SM.
73Sjöbba:
LENDO, Vi löser dina dyra lån, uppge bara att du vill lösa alla dyra kontrakt!
Elitseriens mest attityds- och karaktärslösa lag genom alla tider!