Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Med tanke på hur viktig den spelformen är så kan man ju undra hur de resonerar när Skogs, Granath mfl spelar pp och man bara går runt med alla femmor som om inget hänt.
Jag tycker att det är ytterst märkligt och mer eller mindre tjänstefel att det får se så oengagerat ut när man har världens chans att avgöra.
Trana PP för h-vete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så där, då är första borta poängen införskaffad. Sonnenberg effekten.
Spelet är däremot lika dåligt som tidigare.
Utan att ha sett matchen är jag nöjd med en pinne i Luleå. Hemmastarka Luleå!!
Nu dominerade vi hela sudden och sen gör Luleå mål på sitt enda läge. Så jävla signifikativt.
är vad som gäller.
En pinne borta=ett litet steg framåt.
Rooster23: Tyvärr räcker det inte i det läge vi befinner oss i.
Hela laget andas osäkerhet fast vi gör en bra match, utan nollor som Skogs hade vi vunnit idag.
Som sagt en okej match och med normalt självförtroende hade vunnit hur lätt som helst.
Sebbe i en klass för sig, tätt följt av Anger. Men Anger visar att han skall spela med Corso o Sonnen
Björn Svensson en stor besvikelse idag.
Nä, men Challe har varit här i 3 säsonger och inte fått till spelet.
Tomas Skogs, har han mest istid idag?!
En stilla undran, är Lindbäck inkontinent??
Rönnqvist och Robertsson bör få fason på AIS först. Ok, Starka segrar mot AIK och Leksand. Annars har de ju också haft problem.
1 poäng borta mot Luleå är väl ett steg framåt, men känns tungt ändå just nu.
Timrå IK, vi ger aldrig up !!!
Ta hit en riktig coach som kan matcha laget, nu har challe rullat runt på alla femmorna i alla säsongerna han varit här. Nu får det vara nog, nu stänger jag sponsor plånboken för gott om inget händer inom ett par veckor.
Som det ser ut så är Timrå IK som föreing inte ens värda entrebiljetten.
Ja ja jag vet att jag är sveriges sämsta supporter, men någon måste säga ifrån nu annars så sitter vi i kvalserien med skägget i brevlådan.
Vad händer när skadorna börjar ramla in, kanske laget börjar käpa då?
Juhani Tamminen du är hjärtligt välkommen till Timrås dockhus där isprinsessorna uppträder...
Du som sa att det såg bra ut, när var du hos optikern senast?
Bort med han och linkan inför nästa säsong oavsett om vi lirar allsvenskt
eller elitserien.
Ambroo: Nä jag vet inte, Challe o Skogs förlorar matchen åt oss idag.
Men jag tycker en sån som Anger visar vilja, och får han inte chansen nu med canadickerna nu vet jag inte vad jag gör.
Ang Lindbäck så kommer ju tyvärr Challe in i bilden igen.
Jag är rädd att det är kört nu, tyvärr, 3p idag var nästan ett måste. En KS mot Modo klara vi aldrig.
PP under all kritik idag igen. Låt Corso spela nonstop i PP. Det är det han har betalt för.
Vi har tyvärr 2:A-målvakter även i år, fast vi har ett bedrövligt försvarspel ska
Lindbäck ta 2-av 3 i dag....Blandar och ger precis som Backlund gjorde!
Det här duger inte Challe, tror att en ny röst skulle göra susen....
Eller inte..... Bra coachat av Challe idag förövrigt. Kan man klona Sebbe ?
Jävla skit säsong !!!