mikenomad:Man måste trots allt beundra LHC att så snabbt ta sig till toppen.
Det är inte många år sedan dom åkte ut ur ES och vi var ikapp o förbi , sedan slog ut dem i kvarten i gammla stångebro. Men med rätt satsning och beslutsamhet har man idag byggt upp en organisation som tillhör absoluta toppen i stad ungfär lika stor som Sundsvall/Timrå, med ekonomiska muskler som ger oss skrämselhicka.
Timrå mfl har gått lite i emotsatt väg känns det som. Det kändes för några år sedan jäkligt uppåt i Timrå, att det inte fanns några tvivel på att etablera oss i toppen, förmodligen kanske bara en bubbla vi hoppas på, men trots allt en tro på vi var på väg mot toppen. Nu är känslan det "iallafalll" för mig att man är på väg spikrakt emotsatt håll.
Det känns även lite bittert att se dessa storlag plock stjärna efter stjärna medans vi sitter här och hoppas nöja oss med en något mindre dyrt och skall vara nöjda med att spela i ES.
Hahl Bundy: Jag har blivit omvänd av ett antal HS skribenter, istället för att misströsta så säger jag:, Lugn det ordnar sig, Linkan har flera ess i rockarmen än vad Nubben har kalsonger, detta fixar sig, ge bara Linkan mfl lugn o ro så dom får jobba ostört istället för en massa orättfärdiga klagomål. Och igentligen finns det ju inget att gnälla på så länge vi fortfarande inte har en fingervisning om vad vi kommer att ställa upp med på banan.
Trots min pånyttfödda optimism så känner jag en jäkulsk oro, framförallt när man ser många av konkurrenternas monstervärvningar och med vetskap att klockan tickar på och sanden i timmglaset håller på att rinna ut.
Så mitt possitiva slutord måste bli "Att det är fantastiskt med Silly"
Usch jag fick ångest av detta inlägg.