Skarin: "Men det är väl inte hans fel att spelare inte vill vara kvar eller att han har svårt att få hit större namn."
Nähe ? vem är det då i Timrå som ska locka de stora spelarna till oss om inte sportchefen?, Massören? Napprapaten eller fystränaren.
Skarin: Ja vad jag tycker eller inte spelar mindre roll, Jag hoppas bara som dig att vi får så starkt lag som möjligt.
Sedan har Linkan "Hittils" gjort alldeles för lite för att han skall få godkänt av mig. Värvar man de backar man hittils gjort förutom Karlsson så synar jag Timrås satsning.
Det är som du säger att Timrå tappat markant i attraktionsvärde, och det känns en aningen bittert att vi idag konkurrerar med klubbar om SSK o Rögle och blivit ifrånsprungen av klubbar som Saik o Luleå, det har jag en aningen svårt att smälta.
Men så länge den stora skaran av suportrar är nöjd så får vi väl vara nöjd med detta. Men jag tycker mig se att vi inte endast tappade Nubben när han drog.
Men det är väl bara att inse att vi är lågbudget och ett i bästa fall ett mittenlag, en målsättning jag inte känner igen Timrå i.
Det var allt ikväll.
Skarin: PS, det kan ALDRIG vara en ursäkt att vara en "För färsk" sportchef eller ej vara förstavalet i rekrytering, då har man totalmisslyckats på ett annat plan.
Sånt resonemang köper jag aldrig.
Lill-strimma:
Personligen känner jag att den nya Timråorganisationen uppträder mer proffsigt i och med att man inte på Nubben-maner pratar brevid mun med journalister.
Som jag mer och mer börjar tror var i syfte att marknadsföra sin egen person.
Ett bevis på detta är frustrationen här på HS :))
Perk:
Hade Sundh visat lite mer av sin omtalade potential hade han säkert fått vara kvar. Men det gäller ju att leverera åxå.
Titta på bara på alla rykten under fjolåret som uppstod på hockeysverige.se. Nån tomte skrev en kommentar och snart var alla rykten igång.
Jag tror dock att Crosby är nästa att ansluta.