Skandal
« Föregående · 1533290 Till forumet
Sv: Skandal
Per HApps: Nej, men enligt artikeln skulle DIF tydligen ha sagt upp hans allt annat än billiga kontrakt av skälet att det inte var giltigt i allsvenskan. Det kanske stämmer, vad vet jag men det var inte det jag menade. Klart som fan att DIF inte var sugna att betala hans lön en serie ned.
Djurgårdens IF är Marcus Nilsons moderklubb. Moderklubb, Marcus, ta och smaka på det ordet en sekund eller två. Nåt som kan kallas heder trodde jag att du hade i kroppen trots allt men icke.
Djurgårdens IF är Marcus Nilsons moderklubb. Moderklubb, Marcus, ta och smaka på det ordet en sekund eller två. Nåt som kan kallas heder trodde jag att du hade i kroppen trots allt men icke.
+ 1
Jamenvafan! Ser i twitterflödet till vänster att Jocke (med flera Timråiter) är på hockeyderbyt i Ånäshallen. Och Jocke håller på bobbarna! Okej, han har visst spelat med dom. Men frågan är om det inte är skäl att skeppa honom att göra såna uttalanden.
Friberg twittrar om Skövde. Bättre det!
Redigerad kommentar
+ 3
Swordster: Det är möjligt... men jag tror å andra sidan inte att Hardy tittade så mycket på Nordgren... Hardy vet mycket väl var han har Gunno... däremot var det väl en eller två DIF:are som han kollade in... tro det elöler ej men t.o.m. kvällspressen verkar tycka att det är lite väl många DIF:are som blir uttagna till landslaget i dessa tider
pettsson: Tror inte att han menade att Mackan var i en klass för sig i matchen... tror han menade att Mackan var i en klass för sig i relation till de spelare som Hardy tagit ut i landslaget vilka han studerade under matchen... med andra ord en liten pik till Hardy att han kollar på de spelare som ska försvara Sveriges färger i Baltika medan han ratat en sådan som Mackan som var bättre än dessa
pettsson: Thornéus är ju i en klass för sig vad gäller häxjakten på vilka spelare som ska vara med oxå, även om jag nu tycker att kanske Mackan borde fått chansen. Mackan må ha gjort ett ass och ett mål igår, men att Mackan dominerat matchen har jag svårt att tro, han är liksom inte den spelartypen.
Skandal
Det är tamefan skandal att inte Mackan är med i Tre Kronor, när dessutom inte Lind heller kom med så är det första gången man önskar att det går åt H-te. Synd bara för Gunno o Co kommer i klämm då, men va f-n Hardy måste ju ha nåt fel.....Och Robban måste ju också få chansen...vilka jobbar hårdare än #12# o #29#... vad är det som händer i Landslagsledningen.
Härliga poäng idag.....
Härliga poäng idag.....
« Föregående · 1533290
Jasså det stod i Expressen, ja då är det säkert sant.
Sorry!