kulltorp: han räcker inte till..noll förmåga att möblera om i kedjorna. Noll fingertoppskänsla.. Utan EP och JD skulle det här laget ligga i nedre mitten partiet. Dom som gör jobbet åt Forsberg. Inte fan är det han allafall som drar nåt lass. Jävla sopa.!!!
Kerstin_k: ja stänger man ner vår förstalina så vinner man matchen, så enkelt är det. Det är ett högst mediokert lagbygge detta, dock med en femstjärnig förstalina.
Stene liksom, kom igen. I bästa fall slösar han bara tid när han är på isen. Vi har för många hänghuvven i laget och för få vinnarskallar.
kulltorp: all heder till Berglund och co men det är inga grabbar som gör mycket poäng, ändå ser man dom oftast på isen just nu när vi jagar. Bortom mitt förstånd
kulltorp: vi har släppt till väldigt många 3-2 och tom en 4-2 ikväll, försvarsspelet håller inte mot ett kompetent motstånd som AIK. Det är djupt oroande att vi lever på en enda lina, speciellt när nyckelspelarna lär lämna till nästa säsong.
Berömde Roger för coachningen förra matchen men nu är det helt tvärtom fattar inte vad fan han håller på med, spetsa kedjorna för fan och gå ned på folk.
erathoo: Kom igen nu. Sista 20. Ta nu möjligheten och ta hem 3 enormt viktiga poäng! Mycket stöd på läktarn, dessutom! Dags att vinna en Fredagsmatch hemma!
Heisenberg: Ja det håller ju inte med 1 producerande femma. Det är lite som med Zlatan i landslaget. Övriga blir åskådare och väntar på att han ska görat
kulltorp: viktig kasse av Dahlén nu men spelmässigt är vi ju så nära utmanövrerade och utskåpade man kan komma. AIK blir en svår nöt att knäcka ikväll.
SMÅLAND: DET GÅR FAAN ÅT HELVETE MIN GODE SMÅLÄNNING! AIK är tyvärr bättre på allt. Vi skapar i stort sett ingenting. AIK har vi bla gett 2 frilägen som varit kliniska och snygga avslut. AIK imponerar och kommer bli livsfarliga i Mecarace. Tro mig. Vi viker ner oss.....igen...
kulltorp: Det är precis som jag sa förut. Viktig match, lite mer fokus från media. Då misslyckas vi. 2 slarv och 2 mål i baken. Nu en slarvig puckout av Mattsson. Tidigare en dålig utvisning i anfallszonen av Lööke. Vi är inte där till 100 procent mentalt. AIK är lite bättre tyvärr Men allt kan hända med våra junisar...
Utan EP och JD skulle det här laget ligga i nedre mitten partiet. Dom som gör jobbet åt Forsberg. Inte fan är det han allafall som drar nåt lass. Jävla sopa.!!!