SMÅLAND: Hehe inget fel med det, bor ju själv och är uppvuxen i Småland med föräldrar bördiga från Sundsvall. Blev bara så paff när jag förväntat mig brett Sundsvalls/Timråmål. 😋
Gert_Jonnys: Du har så himla rätt rabben 😊 Ja har en mor som är uppvuxen i Bergeforsen.. Mina morföräldrar bodde där också... Jag har bott i hallen när jag varit på besök där..😊 Min mor emigrerade till Småland... Därför finns ja å prat Småländska... Men mitt hjärta har bult för Timrå IK hela livet!😀 Sen har jag fått med mig 3/4 utav mina rabbar att älska Timrå IK och de var med mig i Karlskrona när vi gick upp sist och de finns med här på HS oxå..😊
TD: Det handlar om att utvecklas, killen är bara barnet än och han får mer speltid i Almtuna än i Timrå sen fick vi säkert en bra peng för honom. Jag vet, vi var Fllip Lander men...
En sak jag tar med mig från dagens match, och många matcher tidigare, är att Kaijser måste få mer istid. Så brutalt stark, är ganska snabb, stark på pucken, spelar fysiskt.
Höll ju på att mörda Drugge vid blå men hann bromsa efter avblåsning precis innan.
Timrågogogo: ja vi kan inte gnälla på poäng produktionen i år. Hur många forwards har vi som kommer göra mer än 30 poäng? Första säsongen i HA var det väl bara Boyce som kom upp i över 30 poäng eller har jag drömt?
Steken84: Men dåså. Du verkar kunna det här med hockey. Ring upp mådå och berätta vad du analyserat fram så kanske ni losar lite mindre mot timrå sedan. Haha soooopa
covfefe: idiottackling. Faen ska han göra så, dessutom när perioden är typ en sekund ifrån slut? Verkar som att man tappade konceptet, hjärnorna och lusten efter 4-0. Skärpning!