1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2038517

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-02-22
{8839}: Inte i SHL..
Den togs när jag dömde ES!👍🏼

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-02-22
EXPLORERSMÅLAND: ...tycker din näsa ser lite röd ut..?

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-02-22
EXPLORERSMÅLAND: Hur kommer det sig att du håller på Timrå?Tyckte mig höra ganska bred Småländska senast jag hörde dig i Västervik. 😉

Eller så blandar jag ihop rösten med annan på bortastå. 😋

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2020-02-22
EXPLORERSMÅLAND: Ja Ja ..Då var inte du den där knickedicken som ofta åkte efter sargen och höll i sig .

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer