Fredagen närmar sig
« Föregående · 557402 Till forumet
Sv: Fredagen närmar sig
Fet-Ecke: Intressant förslag!
Om örnen är på baksidan av en av en av broccolitallarna, utan att sticka ut...då borde Bulla och tallkramarna kunna komma överens!
"Timrå IK hidin´eagles forever!"
Om örnen är på baksidan av en av en av broccolitallarna, utan att sticka ut...då borde Bulla och tallkramarna kunna komma överens!
"Timrå IK hidin´eagles forever!"
Sv: Fredagen närmar sig
orion:
Tiden är en rörlig bild av evigheten.
Det är äntligen för sent!!!
För sent för fredag. För sent för årsmöte.
Men...allting förändras...allting kommer åter.
Innan talldrömmarna brer ut sig som ogräs på orimlighetens betongplatta skall vi bära i minnet att allt har sin tid.
Tallkampen kommer åter. Tack för det Timrå IK. Hur hade det varit annars?
Om tallarna hade återinträtt som rättmätig symbol fullt ut? Om örnen skrotats..?
Som om min favoritslagpåse plötsligt tömts på sitt innehåll och bara hängde där omöjlig att tycka något om och totalt omöjlig att kämpa emot.
Kamp och motstånd.
Tiden är en rörlig bild av evigheten.
Det är äntligen för sent!!!
För sent för fredag. För sent för årsmöte.
Men...allting förändras...allting kommer åter.
Innan talldrömmarna brer ut sig som ogräs på orimlighetens betongplatta skall vi bära i minnet att allt har sin tid.
Tallkampen kommer åter. Tack för det Timrå IK. Hur hade det varit annars?
Om tallarna hade återinträtt som rättmätig symbol fullt ut? Om örnen skrotats..?
Som om min favoritslagpåse plötsligt tömts på sitt innehåll och bara hängde där omöjlig att tycka något om och totalt omöjlig att kämpa emot.
Kamp och motstånd.
Sv: Fredagen närmar sig
orion: Varför inte en transparent örnlogga med en icke transparent tallogga
under? Då skulle nog "Bulla" verkligen bli tillmötesgående.
under? Då skulle nog "Bulla" verkligen bli tillmötesgående.
« Föregående · 557402
Anaheim eller TIK gissar jag på.