Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
Taurus: Nja jag tycker Timrå har ett mkt bättre lag än båda dessa,,
Vi fick en jäkligt dålig start i år, det la grunden för detta,, Vems ansvar det är har diskuterats allt för mkt här på HS.
Kamma mig!!!! Så Nubben förlängde med Hynning i fjol!!??? Eller???
ES sämsta lag rent spelmässigt!!! Att SSK och RBK ligger efter är ett under
Vem vet, Hynning kanske kliver in och avgör matchen strax;)
Visar på mycket hög kompetens av sportchefen. Men det ska ju visst in en hjälpreda!!!!!
När man bevittnar Timrå i en match som denna så blir man påmind om varför vi ligger i botten.
Styf är också en spelare som har otroligt mkt att bevisa,, sämsta säsongen någonsin från hans sida.
Vi har nytt kontrakt säkrat,, det får vi vara jäkligt glada över. Bara hoppas ledningen inser att vi har haft ett för dåligt denna säsong och gör något åt det.
Knepigt att han har 1+1 och och Tik inte kan bryta! För jag kan aldrig i h-vete tänka mig att man VILL behålla honom. Om inte annat skulle han väl ha lite självbevarelse drift och kliva av!!
Gör 0-2??? Timrå IK är så förbannat dåliga så det är ta mig fan sjukt!!! Titta vad man presterar ii kväll!! Målet man får är ren j-la tur, sen skapar man inte ett skit!! Och vem tappar markering på 1-1 målet om inte herr Hynning som vanligt!! Behåller man honom nästa år är det ett rent tjänstefel!!!
Edit: Gör vi 0-2 så vinner vi.
Redigerad kommentar
trög is är känslan (eller är det spelarna ?)
I övrigt en grismatch från Timrås sida, helt rätt. Man ska absolut inte bjuda upp till något spel i onödan. Den säsongen har inte Timrå. Det blir en extremt tuff 3:e
Vilka problem Moe har i egenzon, alldeles för vek o nonchalant. Han har gått tillbaka många steg denna vinter, Får hoppas det beror på alla skador, men jag skulle bli förvånad om han får förlängt.