HV71 - Timrå IK 2026-01-10
« Föregående · 2967205 Till forumet
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Idag är man redo för strid!
- Matchtröjan och halsduk är framlagt
- Halsen är smörjd med diverse
- Luftrunken är övad i spegeln till perfektion
3 poäng blir svårt eftersom att nån gång ska vår vinststreak brytas.
Ses på bortastå kamrater!
- Matchtröjan och halsduk är framlagt
- Halsen är smörjd med diverse
- Luftrunken är övad i spegeln till perfektion
3 poäng blir svårt eftersom att nån gång ska vår vinststreak brytas.
Ses på bortastå kamrater!
+ 7
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
vonDöbeln: Är det en bortamatch vi ska vinna så är det väl just denna. Säkerligen tuff match ändå, men det dags för vinst på bortaplan nu.
HV gör två bra insatser uppe i norr, där man nu kanske förväntar sig att dom är på G och ska börja vinna mer, men senaste åren har dom istället förlorat såna matcher där dom ”förväntas” vinna, hoppas det är en sån match ikväll.
HV gör två bra insatser uppe i norr, där man nu kanske förväntar sig att dom är på G och ska börja vinna mer, men senaste åren har dom istället förlorat såna matcher där dom ”förväntas” vinna, hoppas det är en sån match ikväll.
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Smörgåsen :
Den vinstrad jag oroar mig för är att vi hara 8 raka mot HV
Den vinstrad jag oroar mig för är att vi hara 8 raka mot HV
+ 4
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Igenspikat ikväll rabbuslingar i Jerusalem 💪💪💪
Låt dä rinna lätt ikväll 🥳🥳🥳
GE OSS FRID Å VINN IKVÄLL 🎉🎉🎉
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Låt dä rinna lätt ikväll 🥳🥳🥳
GE OSS FRID Å VINN IKVÄLL 🎉🎉🎉
HALLELUJA 🙏🙏🙏
+ 4
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
vonDöbeln: De kan ju inte bli annat än seger när vi har en av Sveriges största generaler på läktaren
MIN STORA IDOL VON DÖBELN!!!!!!🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸 (gubben från kriget 1808-09alltså)🇸🇪🇸🇪
MIN STORA IDOL VON DÖBELN!!!!!!🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸 (gubben från kriget 1808-09alltså)🇸🇪🇸🇪
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
JonteD:
Jag har nog läst mer om honom än de allra flesta faktiskt! Har ett gäng böcker både där han nämns och även Dybelius bok som handlar om historiebruk kring Döbeln!
Jag har nog läst mer om honom än de allra flesta faktiskt! Har ett gäng böcker både där han nämns och även Dybelius bok som handlar om historiebruk kring Döbeln!
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
JonteD: ska vi vara litterära så känns ju spontant Goethes "den unge werthers lidanden" mer passande för en Tikare
+ 5
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
JanneH: Nja vi måste se upp till krigare från fornstora dar o kämpa som Vikingar!😎🇱🇸🇱🇸
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Jadu: tror det blir tufft idag.. HV har spelat bra på sistone, dock har dom en förmåga att rasa ihop på hemmaplan med
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
JanneH: Ganska väntat när man hört Freij efter JVM-guldet, han har ju inte direkt vilat.😂
+ 11
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Jadu: Okej kan va förståeligt men vi kör ändå över skiten i deras tempel!! Skit samma min kompis fixar ett mål iaf!!🤣🤣😎🇱🇸
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Jadu: inte helt otippat.
Lång resa över till Nordamerika, leva i en bubbla med lagkamrater och spela ”kniven mot strupen” matcher i några veckor, vinna och fira som om ingen morgondag finns, halvstrulig lång resa hem med en kropp som äntligen känner att den kan koppla av så att säga…
Sjukdom och trötthet lär vara en faktor.
Men är dom igång till veckan så blir det fint!
Om Eriksson är redo så är det bonus nog!
Lång resa över till Nordamerika, leva i en bubbla med lagkamrater och spela ”kniven mot strupen” matcher i några veckor, vinna och fira som om ingen morgondag finns, halvstrulig lång resa hem med en kropp som äntligen känner att den kan koppla av så att säga…
Sjukdom och trötthet lär vara en faktor.
Men är dom igång till veckan så blir det fint!
Om Eriksson är redo så är det bonus nog!
+ 6
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Söderöver: Spännande att få se Westfält som ytter igen, tyckte han gjorde det bra där
+ 6
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Verkar gå sådär för ''nya'' färjestad. Samma usla offensiv. 0 mål hemma efter halva matchen
+ 4
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Bra beslut med Freij. Har varit orolig i flera dagar nu att man ska stressa tillbaka han för fort. Killen har hållit i hela partyt klart han ska få vila. Riskera att han skulle göra enkla misstag i egen zon hade inte varit schyst. Precis så där hade jag också gjort. Bra staben!
+ 7
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Hälge: #91 känns bara som allmänt meningslös att ha på isen... (säger jag och hoppas det funkar som en jinx idag)
+ 8
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
På tal om absolut ingenting:
Bortastå i Jönköping har verkligen enormt mycket bättre kring-ytor och kiosk/bar än vi har, men själva ståplatsen i sig är ju inte ens 1% bättre än den i SCA Arena. Exakt samma position och sikt.
Bortastå i Jönköping har verkligen enormt mycket bättre kring-ytor och kiosk/bar än vi har, men själva ståplatsen i sig är ju inte ens 1% bättre än den i SCA Arena. Exakt samma position och sikt.
+ 8
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Bobby Hahl: inför veckan tänkte jag 6, i bästa fall 7, poäng. Eftersom vi tvålade dit Rögle räknar jag iskallt med poängtapp mot HV
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
vonDöbeln: Men jag har ju blivit matad av media att våran bur är det sämsta som hänt svensk hockey sedan Salos tabbe 2002?
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
TD: kul att vi är så frikostig med att dela ut semester, djurgårdarnas JVM-spelare spelade idag.
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Per HApps: Ja dåligt av Genborg att bli sjuk =P Freij lär fortfarande vara bakis...
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Rico01: Bra start! Vi har ett helt annat tempo efter jul. Risken är väl bara att vi blir lite för offensiva och släpper vårt säkra försvar. PP nu! Kom igen!
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Per HApps: Passning av Juel på målet hörde ni var färdiga i Mondi..
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
TD: Spelade på Pettersson poäng till 1,7 ggr pengarna, fan vad dum man var att inte ta Juel!
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Cobbel: Fint uppfattat av Juel. Jonte bättrar på poängskörden och assist på EP14 styrning.
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Herminator: Gud. Så sjukt nära. Det hade suttit fint för världsmästaren. Det funkar bra att stressa HV i egen zon.
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2026-01-10
Herminator: Ang o Borgman skulle passa i Timrå Mkt bra!!!🤣🤣🇱🇸
FAAAN oxo!!!🤬🤬🤬
FAAAN oxo!!!🤬🤬🤬
« Föregående · 2967205