I dagens...
« Föregående · 746326 Till forumet
Sv: I dagens...
Edgar Brun: City Stockholm - vad är det för blaska? Metro? Bilaga i DN eller Svenska Dagbladet?
Var finns länken till denna artikel?
Vore onekligen intressant att få läsa Thomas Johanssons betraktelser. Det är väl trevligt att han tror på Timrå.
Tipset är inte helt irrelevant. Med rätt matchning och grundträning samt att vi lyckas undvika svåra skador samt prickar formtoppen lagomt till slutspelet är Timrå helt klart kapabla till att slå sig fram till en historisk SM-final.
Historisk ur det perspektivet att Timrå aldrig varit i en SM-final sedan slutspel infördes. Man har ju som bekant en andraplacering som resulterade i SM-silver 1974 efter Leksand.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Var finns länken till denna artikel?
Vore onekligen intressant att få läsa Thomas Johanssons betraktelser. Det är väl trevligt att han tror på Timrå.
Tipset är inte helt irrelevant. Med rätt matchning och grundträning samt att vi lyckas undvika svåra skador samt prickar formtoppen lagomt till slutspelet är Timrå helt klart kapabla till att slå sig fram till en historisk SM-final.
Historisk ur det perspektivet att Timrå aldrig varit i en SM-final sedan slutspel infördes. Man har ju som bekant en andraplacering som resulterade i SM-silver 1974 efter Leksand.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Sv: I dagens...
Edgar Brun: Är det möjligt att en sådan artikel även produceras för upplagan över Norrland eller är den där artikeln något exklusivt för Stockholmsregionen?
I sådana fall måste man ju masa sig ut till busskuren vid Torget i Timrå Centrum och knycka ett ex innan A-lagarna beslag på hela sortimentet som presenning och vindskydd i höstrusket :)
I sådana fall måste man ju masa sig ut till busskuren vid Torget i Timrå Centrum och knycka ett ex innan A-lagarna beslag på hela sortimentet som presenning och vindskydd i höstrusket :)
Sv: I dagens...
ernie eagle: Tvivlar på att tidningen City Stockholm ges ut på Timrås torg.
Det är en tidning som LIKNAR metro .. det är inte metro
Det är en tidning som LIKNAR metro .. det är inte metro
Sv: I dagens...
actionleif: Aha! Då är jag med på noterna. Trodde det var en slags avdelning i Metro.
Finns artikeln publicerad på nätet då?
Finns artikeln publicerad på nätet då?
Sv: I dagens...
tjobba: Jag hittar ingen heller så jag tror inte på vad han skrev ska ringa till polare sthlm be han hämta city och skicka till mig...
Sv: I dagens...
Tellus: Har mejlat redaktionen på Sthlm City och bett dem allra ödmjukast att publicera intervjun med Thomas Johansson på webben. Vi får väl se ifall jag får något gehör?
Wait and see...
Wait and see...
Sv: I dagens...
Lemmy: Fungerar inte för mig att ladda ned PDF, så man får väl hoppas på att Sjöstedts vädjan går igenom.
Sv: I dagens...
Jag förstår inte varför ni blir så till er när någon nämner Timrå. Det är bara rävspel att haussa andra lag. Det bästa vore att bli tippade som Mora varje säsong.
Sv: I dagens...
ståpäls: Ett bra lag måste lära sig att kunna hantera pressen. För vi blir knappast sämre med åren.
Om vi inte kan hantera press nu hur f-n skall vi då kunna göra det den dagen vi erövrat det första SM-guldet?
Nu ville inte jag läsa artikeln om Thomas Johansson enbart för att han tippat Timrå-Färjestad i SM-final. Så naiv är jag inte.
Jag tycker Thomas är en riktig högoktanig back som faktiskt var högaktuell för Timrå för några år sedan innan han flyttade till Finland och valde spel med Jokerit.
Det är kul att få lite mer kött på benen även om de övriga lagen nu när premiären närmar sig med stormsteg.
Om vi inte kan hantera press nu hur f-n skall vi då kunna göra det den dagen vi erövrat det första SM-guldet?
Nu ville inte jag läsa artikeln om Thomas Johansson enbart för att han tippat Timrå-Färjestad i SM-final. Så naiv är jag inte.
Jag tycker Thomas är en riktig högoktanig back som faktiskt var högaktuell för Timrå för några år sedan innan han flyttade till Finland och valde spel med Jokerit.
Det är kul att få lite mer kött på benen även om de övriga lagen nu när premiären närmar sig med stormsteg.
Sv: I dagens...
ernie eagle: Japp! Då har man blivit bönhörd. Nu finns intervjun med Thomas Johansson på webben.
Jiiiiiiiipppppppppppiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeee!!!!
Läs å njut!
Jiiiiiiiipppppppppppiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeee!!!!
Läs å njut!
Sv: I dagens...
ernie eagle: Här är länken till godbiten.
Länkar:
http://www.city.se/ArticlePages/200609/08/20060908131332_City758/20060908131332_City758.dbp.asp
http://www.city.se/ArticlePages/200609/08/20060908131332_City758/20060908131332_City758.dbp.asp
Sv: I dagens...
ernie eagle: Det står ju mycket om TIK där må jag säga. Fast du är ju smygdjurgårdare så ;-)
Sv: I dagens...
65selandeer: Och det skall komma från dig som prostituerar dig till höger och vänster ;-)
Nej mycket om Timrå kanske det inte stod. Men det hade jag inte räknat med heller. Jag får så fyllig information ändå om Timrå från mina kontakter och på jobbet som tidningsbud :)
Jag vill hålla mig ajour och up-to-date hur snacket går i de andra omklädningsrummen och vad motståndarnas nyckelspelare har för synpunkter och tankegångar inför vintern.
Den som vet mest, vinner mest ;-)
Nej mycket om Timrå kanske det inte stod. Men det hade jag inte räknat med heller. Jag får så fyllig information ändå om Timrå från mina kontakter och på jobbet som tidningsbud :)
Jag vill hålla mig ajour och up-to-date hur snacket går i de andra omklädningsrummen och vad motståndarnas nyckelspelare har för synpunkter och tankegångar inför vintern.
Den som vet mest, vinner mest ;-)
Sv: I dagens...
65selander: Nej det tror inte jag heller. Men Thomas är en jäkligt trevligt kille och ett föredöme för hockeyn. Om alla vore som Thomas vore det ingen konst här i världen.
Vänlig, tillmötesgående, öppen, ärlig, ansvarstagande och fullproppad med rutin i massor som alltid går till jobbet varje dag.
Tycker det var himla synd att man aldrig fick stifta bekantskap med honom i Timrås rödvita tröja.
Jag håller TJ högt.
Vänlig, tillmötesgående, öppen, ärlig, ansvarstagande och fullproppad med rutin i massor som alltid går till jobbet varje dag.
Tycker det var himla synd att man aldrig fick stifta bekantskap med honom i Timrås rödvita tröja.
Jag håller TJ högt.
Sv: I dagens...
ernie eagle: Tycker det börjar gå till överdrift när Wennerholm börjar bli svag för oss; www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,884020,00.html
Sv: I dagens...
ernie eagle: Det här gillar jag dock; www.dagbladet.nu/artikel.php?id=342535&avdelning_1=104&avdelning_2=
Sv: I dagens...
Ambroo: De lagen som hamnar på den listan ska nog vara oroliga,eftersom Wennerholm alltid har fel.
Sv: I dagens...
23 Gånger pengarna om man spelar TIMRÅ som elitserie vinnare
enl länk:se.sportingbet.com/content/betnav/sportaction.asp?ecid=11|-102430
enl länk:se.sportingbet.com/content/betnav/sportaction.asp?ecid=11|-102430
Sv: I dagens...
ernie eagle: Måste tacka dig ernie för att Du alltid ligger i o får fram saker
vare sig Du får kritik el. tack..
vare sig Du får kritik el. tack..
Sv: I dagens...
htikare: Jag försöker så gott det går även om jag är en tjurig fan som inte alltid är så bekväm i salongerna =)
Jag tycker om att röra runt i viltgrytan på gott och ont.
Men tusen tack!
Jag tycker om att röra runt i viltgrytan på gott och ont.
Men tusen tack!
Sv: I dagens...
Ambroo: Oj, en övertro på Norrland från Wennerholms sida? Hoppas att han har rätt i år då. Ni vet ju vad man säger; även en blind höna...
« Föregående · 746326
På frågan vilka två lag som spelar final i vår svarar han: "Färjestad - Timrå".