Cyklob: Tror inte heller att vi missar slutspelet men det kan utveckla sig till en veritabel rysare inför avslutningen av ES! Och som de inledande 20 omgångarna av ES såg ut kunde jag inte drömma om att man ens skulle behöva vara orolig...
Inköp
802811 · Nästa » Till forumet
Sv: Inköp
JimmyH: Tror knappast ni behöver vara oroliga över att missa slutspelet. Och i ett slutspel kan allting hända. Glömmer aldrig Säsongen 98/99 Modo lekte hem Serie Segern och var storfavoriter man gick rätt enkelt till final med. Men man fick möta den största underdoggen i slutspelet och alla vet väll hur det slutade brynäs vann guldet.
Sv: Inköp
Att ta sig till slutspel känns numera som en bra målsättning. Tidigare kunde man flyga iväg och sikta på topp fyra, men det är inte realistiskt/prioriterat nu. Det kommer nog att bli spännande det här till slut. Kvällens match har hastigt och lustigt blivit väldig viktig för att skapa avstånd neråt.
Sv: Inköp
El Aka Ali:
Vi får väl avvakta och se dels Wennerbergs kvalitet + Rynos vara eller inte vara. Han har ju haft en vecka på sig att träna ihop med laget nu.
Sen är ju både lillNyllet o Perisennen på G.. Robban lär nog vara på intåg efter nyår oxå.
Dom brukar ha bra läkkött idrottarna!
Men om Wennerberg är off och Ryno inte håller måttet.. Då borde kanske TJ ta och öppna extrafacket i plånkan.
Vi får väl avvakta och se dels Wennerbergs kvalitet + Rynos vara eller inte vara. Han har ju haft en vecka på sig att träna ihop med laget nu.
Sen är ju både lillNyllet o Perisennen på G.. Robban lär nog vara på intåg efter nyår oxå.
Dom brukar ha bra läkkött idrottarna!
Men om Wennerberg är off och Ryno inte håller måttet.. Då borde kanske TJ ta och öppna extrafacket i plånkan.