Nu är nästan inköp ett måste annars kommer tik att dala fortare än f-n. En klassback bör köpas in för att ersätta en som jag aldrig kan tro får förlängt kontrakt ändå!! Sedan en forward av klass. Om ekonomin tillåter givetvis vilket jag tror den gör.
Inköp
« Föregående · 802468 Till forumet
Sv: Inköp
El Aka Ali:
Vi får väl avvakta och se dels Wennerbergs kvalitet + Rynos vara eller inte vara. Han har ju haft en vecka på sig att träna ihop med laget nu.
Sen är ju både lillNyllet o Perisennen på G.. Robban lär nog vara på intåg efter nyår oxå.
Dom brukar ha bra läkkött idrottarna!
Men om Wennerberg är off och Ryno inte håller måttet.. Då borde kanske TJ ta och öppna extrafacket i plånkan.
Vi får väl avvakta och se dels Wennerbergs kvalitet + Rynos vara eller inte vara. Han har ju haft en vecka på sig att träna ihop med laget nu.
Sen är ju både lillNyllet o Perisennen på G.. Robban lär nog vara på intåg efter nyår oxå.
Dom brukar ha bra läkkött idrottarna!
Men om Wennerberg är off och Ryno inte håller måttet.. Då borde kanske TJ ta och öppna extrafacket i plånkan.
Sv: Inköp
Att ta sig till slutspel känns numera som en bra målsättning. Tidigare kunde man flyga iväg och sikta på topp fyra, men det är inte realistiskt/prioriterat nu. Det kommer nog att bli spännande det här till slut. Kvällens match har hastigt och lustigt blivit väldig viktig för att skapa avstånd neråt.
Sv: Inköp
JimmyH: Tror knappast ni behöver vara oroliga över att missa slutspelet. Och i ett slutspel kan allting hända. Glömmer aldrig Säsongen 98/99 Modo lekte hem Serie Segern och var storfavoriter man gick rätt enkelt till final med. Men man fick möta den största underdoggen i slutspelet och alla vet väll hur det slutade brynäs vann guldet.
« Föregående · 802468