Olle: Besvikelse är något som i alla fall jag själv är enormt förtrolig med. Vi har haft sex likartade säsonger på grund av, i stora drag, felaktiga beslut från ledningshåll. Obefintliga strategier, felaktig fokus - you name it.
Dock tror jag att när lättnaden sjunkit in kommer besvikelsen och framförallt irritationen inkrypandes.
Men nu har man tid att jobba, som du säger. Bara att hoppas att man gör det och inte tänker att nästa år. Då blir det nog bättre. Vi hade otur och liknande dravel.
Olle: Visst är jag glad över att vi redde ut situationen. Så som laget(läs även Perra och Linkan) har uppträtt under säsongen så kan jag inte känna någon glädje över säsongens resultat. Jag är mest besviken. Efter det här börjar vi om, förhoppningsvis med bättre resultat.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.