Inlägg: 1358119
Svarskommentarer
Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Dragan 2k: Jo jag känner igen mig i misären men samtidigt är ju vårt problem lite mer komplicerat (som jag ser det). Ni har pengarna och fullsatta läktare, vi är beroende av dom där extrapengarna som tillkommer iom en kvartsfinal.
Ni har några miljoner fler "räddningsplankor" om man säger så. Nu har jag iofs inte någon större insyn i frölundas ekonomi, det kanske skall påpekas.
Vi behöver en gyllene säsong för att öht ta oss till nästa utvecklingssteg, ni har förmodligen råd med 3-4 såna här säsonger till innan ni sitter i skiten på det sättet vi gör.
Ni har några miljoner fler "räddningsplankor" om man säger så. Nu har jag iofs inte någon större insyn i frölundas ekonomi, det kanske skall påpekas.
Vi behöver en gyllene säsong för att öht ta oss till nästa utvecklingssteg, ni har förmodligen råd med 3-4 såna här säsonger till innan ni sitter i skiten på det sättet vi gör.
Dock tror jag att när lättnaden sjunkit in kommer besvikelsen och framförallt irritationen inkrypandes.
Men nu har man tid att jobba, som du säger. Bara att hoppas att man gör det och inte tänker att nästa år. Då blir det nog bättre. Vi hade otur och liknande dravel.