www.aftonbladet.se/sportbladet/article6484893.ab
Kenta till Timrå?
« Föregående · 1231381 Till forumet
Sv: Kenta till Timrå?
redline:vad kostar han i lön tro?
annars ja fan nu med en gång! en sådan som gillar anfalls hockey ju!!
annars ja fan nu med en gång! en sådan som gillar anfalls hockey ju!!
Sv: Kenta till Timrå?
redline: du är tamefan nästan lika illa om tidningarna. Hittar på rubriker för att locka läsare. Den där rubriken (Kenta till Timrå) använder man BARA! om Kenta i själva verket skrivit på eller är så gott som klar för Timrå. Inte för att säga att "jag vill att Timrå ska värva denna person"...
Menar inget illa, blir bara lite irriterad över falska (alt. överdrivna) rubriker.
Menar inget illa, blir bara lite irriterad över falska (alt. överdrivna) rubriker.
Sv: Kenta till Timrå?
VÄRVA; VI BEHÖVER EN LUGN KLOK OCH METODISK TRÄNARE ISTÄLLET FÖÖR IDIOT CHALLE!
Sv: Kenta till Timrå?
purpleburn: Kenta och Eldebrink som tränartrojka är väl det bästa tränarpar vi haft sen vi gich upp.
Sv: Kenta till Timrå?
Jag slår vad om 200kr som skänkes till Haitikatastrofen om att innan den här
veckan är slut så är lillkenta klar för frölunda.
veckan är slut så är lillkenta klar för frölunda.
Sv: Kenta till Timrå?
Perkan: Kenta och Eldebrink är två stycken. För att kallas trojka skall man vara tre stycken.
« Föregående · 1231381