Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1140298 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
Olle: Jag tror jag kräks, kommer fan inte se på något mer av den här matchen...
Bara massa skit, vill fan inte ha kvar Pyrret och Lehto nästa säsong , jävla fisblåbär som siktar på NHL, har inget där å göra....
Klart som fan att vi inte skulle klara ett slutspel, det är ju bara massa skitspelare i Timrå , glaslirare som egentligen vill spela någon helt annan stans...
Bara massa skit, vill fan inte ha kvar Pyrret och Lehto nästa säsong , jävla fisblåbär som siktar på NHL, har inget där å göra....
Klart som fan att vi inte skulle klara ett slutspel, det är ju bara massa skitspelare i Timrå , glaslirare som egentligen vill spela någon helt annan stans...
Sv: Kvartsfinal 2009
Oändligt besviken på
Wandell
Tenkrat
Pyrölä
Hynnig
Dom som skall vara bäst är sämst igen, och tvärt om
Sv: Kvartsfinal 2009
nixXz: Finns ingen konstruktivitet i anfallsspelet heller. Vi kan inte vinna på skräpmål i varje match mot HV, förr eller senare måste vi spela oss till baljorna också. Dom "stora" namnen lyser fortfarande med sin frånvaro...
Sv: Kvartsfinal 2009
Att det ska vara så svårt att spela ur pucken ur egen zon. Det kommer att bli vårat fall. HV är alltid uppe snabbt med backarna och stoppar på blå och vi ger bort tryck i egen zon gratis hela tiden. Det håller inte.
Sv: Kvartsfinal 2009
Det är ganska anmärkningsvärt hur en så pass stor herre som laine alltid tycks falla så enkelt...
Sv: Kvartsfinal 2009
men tamefans satans jävla skogs drar iväg ett slagskott när han är fri. Svårt att ha tålamod med den herren.
Sv: Kvartsfinal 2009
Petrasek såg nöjd ut efter att Sonny blev skadad, Petrasek är en äcklig jävel alltså hatar den jäveln.
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben: jävligt synd att det inte var Petrasek istället. Blir jobbigt utan Sonnenberg.
Sv: Kvartsfinal 2009
persson: "klart detta kan gå vägen, dom måste bara tänka att kinnarps är eon. släppa på dom mentala spärrarna som säger att det är farligt på bortaplan."
Men snälla nån! VARFÖR skulle det släppa just idag menar du, när vi haft problem borta hela säsongen!
Dom mentala spärrarna finns där och kommer inte försvinna av sig självt, inte denna säsong i alla fall!
Nej, jag ser inte matchen!
Men snälla nån! VARFÖR skulle det släppa just idag menar du, när vi haft problem borta hela säsongen!
Dom mentala spärrarna finns där och kommer inte försvinna av sig självt, inte denna säsong i alla fall!
Nej, jag ser inte matchen!
Sv: Kvartsfinal 2009
Olle: Ja riktigt synn, tur att de är mycket hockey kvar dock de här skulle vi vinna med 5-1 så
Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: riktigt jävla typiskt. Moe har alla möjligheter i världen att kapa benen på honom men låter bli.
Sv: Kvartsfinal 2009
Blir så less på att backarna stöter för högt o blir rundade hela tiden, fan va tragiskt.
Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo: Ja de är en jävla chansning detta, bara hoppsa Holmgren får rätt "Släkten är värst".
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Jag är skeptisk. Jag förstår inte målvaktsvalet. Finns det ingen "giltig" orsak så finns det ingen som helst anledning att byta. Åkerlund debuterar i ett slutspel i det här läget...hua!
Sv: Kvartsfinal 2009
Dream Team: Märkligt val tycker jag. Backe är inne i det hela och har varit bra. Han är lurig Charles.
Sv: Kvartsfinal 2009
Själv kommer jag inte kunna följa matchen annat än via mobilen ikväll....har det så snyggt ordnat att jag jobbar och är inbokad mellan 19-21....
För mina nervers skull är det kanske lika bra.
För mina nervers skull är det kanske lika bra.
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Allt är relativt. Jag håller eg. med dig men man rättar sig efter rådande omständigheter. Hos mig kan vitrockarna banka på trots slutspel.....
Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Kvalserien börjar på fredag utan oss. De vita ligger långt bak i garderoben igen.
Sv: Kvartsfinal 2009
Mathias: Fin mörkning där! =)
Lika bra att våga chansa. Torskar man med Åke ikväll så återgå till Backe imorrn. Nu fick jag en positiv vibb!
Lika bra att våga chansa. Torskar man med Åke ikväll så återgå till Backe imorrn. Nu fick jag en positiv vibb!
Sv: Kvartsfinal 2009
Bigthelin: Dra till O, Learys och beställ en kopp kaffe, det har du väl råd med iaf? ;-)
Sv: Kvartsfinal 2009
Jag vill så gärna se denna match!:P varför har man inte fast jobb så man har råd med canal+;P
Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin: Hoppas du har den där käcka, vita uniformen med hopsydda ärmar nära till hands ikväll för den lär behövas.
Akut 7:an har x-tra jour ikväll....
Akut 7:an har x-tra jour ikväll....
Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: hehe, säger som Lehtonen sa "Målet måste vara att vinna varenda match", ingen skillnad i slutspelet :) VI KROSSAR HIV Skit i 1 ;)
« Föregående · 1140298 · Nästa »
Har alltid tyckt, redan innan han spelade i Malmö, att Petrasek är ett riktigt ärkesvin. Har nu ställt till med något?
Thörnberg är inte hälften så äcklig som spelare än vad Petrasek är - så det så!