Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1139035 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
JAA de luktade mål ett bra tag och där kom dett också, välförtjänt FORTSÄTT SÅ TIMRÅ!
Sv: Kvartsfinal 2009
Är inte ofta jag ställer mej på knä för andra förutom sambon men nu ber jag på mina bara...
Sv: Kvartsfinal 2009
Rooster23:
Jag får fan Damp, varför kunde vi inte fått behålla ledningen? :o
Vi MÅSTE vinna Nu
Kämpa TIMRÅ!
Jag får fan Damp, varför kunde vi inte fått behålla ledningen? :o
Vi MÅSTE vinna Nu
Kämpa TIMRÅ!
Sv: Kvartsfinal 2009
Känns ju ironiskt att det är bp-specialisten Andersson som fixar HVs sista kasse där
Sv: Kvartsfinal 2009
Alltså kan ingen ta å slasha bort Törnberg från kvartsfinalen? Klarar inte av att se eller höra fanskapet spela eller prata. Skicka in Samuelsson och låt han ta bort Törnberg, så får han sitta av avstängningen som blir, och sen så kan vi hålla en insamling på nästa hemma match som betalar ev. böter som blir!
Sv: Kvartsfinal 2009
Detta är helt sjukt, fanimej. Är så löjligt nervös att jag är på vippen att tappa kontrollen över basala kroppsfunktioner.
Fattar ni att nästa jävla puckjävel i nät iprincip kommer avgöra...allt?
Kom igen nu, Timrå. O Hockeygud, snälla söta...visa dig, ge oss ett halleluja-moment. Låt oss skåda Ljuset! Jag tror, jag gör vad som helst, snälla, rara.
jag lovar - sitter den i rätt kasse blir det semi. Jag kämnner det i hela kroppen. Tyvärr är det hyfsat uppenbart att en i fel mål leder käpprätt åt sommarlovshållet. Och jag vill inte ha sommarlov. Jag vill verkligen inte det.
Åh, jisses. Nu drar det snart igång. Kom igen Gud: hör bön !
Fattar ni att nästa jävla puckjävel i nät iprincip kommer avgöra...allt?
Kom igen nu, Timrå. O Hockeygud, snälla söta...visa dig, ge oss ett halleluja-moment. Låt oss skåda Ljuset! Jag tror, jag gör vad som helst, snälla, rara.
jag lovar - sitter den i rätt kasse blir det semi. Jag kämnner det i hela kroppen. Tyvärr är det hyfsat uppenbart att en i fel mål leder käpprätt åt sommarlovshållet. Och jag vill inte ha sommarlov. Jag vill verkligen inte det.
Åh, jisses. Nu drar det snart igång. Kom igen Gud: hör bön !
Sv: Kvartsfinal 2009
tikwille: STYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYF:D
Sv: Kvartsfinal 2009
ÄNTLIGEN har Challe fått tillbaks sin slutspels finne på näsan.
Då vinner vi !!!!!
Då vinner vi !!!!!
Sv: Kvartsfinal 2009
Red Rocker: HAHAHAHAHAHAH Riktigt kul detta asså...
Hur lång tid tog de innan alla Hv spelare var borta , typ 5 sek eller?
Hur lång tid tog de innan alla Hv spelare var borta , typ 5 sek eller?
Sv: Kvartsfinal 2009
Åh helvete... Har aldrig varit med om värre, jag är helt slut både psykiskt och fysiskt.. Kallsvettas typ. Herre gud, hockey är inte hälsosamt.. Jag är sååååååååå glad=))
Sv: Kvartsfinal 2009
Tack Timrå. Jubel och glädje.
Men varför säger reportern på webb-radion att det i alla fall blir match i Timrå på lördag. Det är ju inte säkerställt faktiskt. Det kan stå 4-1 innan dess.
Men varför säger reportern på webb-radion att det i alla fall blir match i Timrå på lördag. Det är ju inte säkerställt faktiskt. Det kan stå 4-1 innan dess.
« Föregående · 1139035 · Nästa »