Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1140156 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin: Nu kommer ju Tenkrat göra 3-4 kassar ikväll efter alla sågningar men jag har svårt att se varför man inte kastar leken i just det här fallet.
Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo: Håller med , Bogg är för slö på skridskorna , Lander bättre på de flesta punkter!!
In med Lander!!
In med Lander!!
Sv: Kvartsfinal 2009
Frella: Nja, jag tror mer på att Pyrr, Pärr, Hynnie och Wandie sätter två mål vardera efter deras sågningar. Sonnie gör väl ett då.
Ambroo: Nja, där är vi inte överens iaf. Skönt på sitt sätt för en gång skull ;)
Ambroo: Nja, där är vi inte överens iaf. Skönt på sitt sätt för en gång skull ;)
Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin: Lander har hungern som Boggen saknar och dessutom så kan han och MPS skapa magi om de har den dan.
Sv: Kvartsfinal 2009
Mackelito: Idag är det fritt fram för chansningar och "tokkörningar". Man har absolut ingenting att förlora och skulle det inte gå vägen så har man möjlighet till gris och gnet imorgon.
Sv: Kvartsfinal 2009
HV 71 - Timrå IK
LÄRKING, Christer dömer ikväll
assisteras av
LYTH, Peter
DAHMÉN, Jimmy
LÄRKING, Christer dömer ikväll
assisteras av
LYTH, Peter
DAHMÉN, Jimmy
Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo: Jag skulle vilja säga att det är i dagens match vi har chansen, torsk ikväll och vi kan chansa hejvilt imorn för att på nåt sätt bryta mönster.
Sv: Kvartsfinal 2009
Jag ser inte överhuvudtaget hur vi ska kunna vinna (eller ens få oavgjort) borta mot HV?!
Beställer nog inte ens hem matchen...
Finns det någon som helt allvarligt tror att Timrå kommer att ha skuggan av en chans ikväll?
ALLTING talar för HV71!
Beställer nog inte ens hem matchen...
Finns det någon som helt allvarligt tror att Timrå kommer att ha skuggan av en chans ikväll?
ALLTING talar för HV71!
Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo:
Det är stoltare, våga sitt tärningskast,
än att tyna med slocknande låge.
Det är skönare lyss till en sträng, som brast,
än att aldrig spänna en båge.
Det är stoltare, våga sitt tärningskast,
än att tyna med slocknande låge.
Det är skönare lyss till en sträng, som brast,
än att aldrig spänna en båge.
Sv: Kvartsfinal 2009
Laken: Jo, det här känns ju inte riktigt stabilt. Lekfull träning, konstiga formationer, Backe istället Åke osv.
Sv: Kvartsfinal 2009
klart detta kan gå vägen, dom måste bara tänka att kinnarps är eon. släppa på dom mentala spärrarna som säger att det är farligt på bortaplan.
ÄLSKA TIMRÅ!
ÄLSKA TIMRÅ!
Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: hehe, säger som Lehtonen sa "Målet måste vara att vinna varenda match", ingen skillnad i slutspelet :) VI KROSSAR HIV Skit i 1 ;)
Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin: Hoppas du har den där käcka, vita uniformen med hopsydda ärmar nära till hands ikväll för den lär behövas.
Akut 7:an har x-tra jour ikväll....
Akut 7:an har x-tra jour ikväll....
Sv: Kvartsfinal 2009
Jag vill så gärna se denna match!:P varför har man inte fast jobb så man har råd med canal+;P
Sv: Kvartsfinal 2009
Bigthelin: Dra till O, Learys och beställ en kopp kaffe, det har du väl råd med iaf? ;-)
Sv: Kvartsfinal 2009
Mathias: Fin mörkning där! =)
Lika bra att våga chansa. Torskar man med Åke ikväll så återgå till Backe imorrn. Nu fick jag en positiv vibb!
Lika bra att våga chansa. Torskar man med Åke ikväll så återgå till Backe imorrn. Nu fick jag en positiv vibb!
Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Kvalserien börjar på fredag utan oss. De vita ligger långt bak i garderoben igen.
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Allt är relativt. Jag håller eg. med dig men man rättar sig efter rådande omständigheter. Hos mig kan vitrockarna banka på trots slutspel.....
Sv: Kvartsfinal 2009
Själv kommer jag inte kunna följa matchen annat än via mobilen ikväll....har det så snyggt ordnat att jag jobbar och är inbokad mellan 19-21....
För mina nervers skull är det kanske lika bra.
För mina nervers skull är det kanske lika bra.
Sv: Kvartsfinal 2009
Dream Team: Märkligt val tycker jag. Backe är inne i det hela och har varit bra. Han är lurig Charles.
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Jag är skeptisk. Jag förstår inte målvaktsvalet. Finns det ingen "giltig" orsak så finns det ingen som helst anledning att byta. Åkerlund debuterar i ett slutspel i det här läget...hua!
Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo: Ja de är en jävla chansning detta, bara hoppsa Holmgren får rätt "Släkten är värst".
Sv: Kvartsfinal 2009
Blir så less på att backarna stöter för högt o blir rundade hela tiden, fan va tragiskt.
Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: riktigt jävla typiskt. Moe har alla möjligheter i världen att kapa benen på honom men låter bli.
« Föregående · 1140156 · Nästa »
Nu var det iofs Nygårds som satt ihop Tenkie-Reggie-Hynnie ifjol i slutspelet så varför inte göra det igen. Reggie och Wandie känns ju också väldigt lika i spelsättet dessutom. Vi behöver få igång 7-13-62 just i detta nu. För finnarna lär väl vara igång nu i och med målen sist? Och för att inte tala om Sonnie som ju också gjorde mål.